blaff Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Heisann! Min X360 er nå på vei til reparasjon (for andre gang på én måned ). I mellomtiden tenkte jeg å benytte meg av 30-dagers angrerett for å "låne" en X360 fra en tilfeldig butikk. Det jeg lurer på er om det vil være noen "spor" på denne etter bruk? Tenker spesielt da på min GamerTag. Jeg vil tro at all slik informasjon ligger lagret på harddisken, og ikke i selve konsollen, men tenkte jeg skulle spørre for sikkerhetsskyld. Ikke moro om noen andre kjøper boksen og kan logge inn som meg! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Gamertags, nedlastinger, themes, gamerpics osv osv ligger alle på harddisken. Det vil være spor etter deg i 360en (en oversikt over hvilke spill du har spillt f.eks), men ikke noe som en vanlig bruker eller butikken kan se. Det er heller ikke mulig at noen andre kan logge inn som deg på XBL. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Bare du husker å slette dataen etter deg, så går det fint. Det du ikke sletter vil ligge igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå