volumone Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Har ett problem når jeg skal spille av filmer på pc'n. Hver gang jeg setter på en film så starter filmen og spiller i noen sekunder (dette gjelder fullskjerm) for så og bli en firedel så liten og gå ned i ene hjørnet. Dette skjer uavhengig av viken filtype og avspiller det er. Jeg har prøvd å gå inn i innstillingene på alle spillerne, og jeg har prøvd å slette alt av codecer og spillere for så å legge de inn igjen. Noe som har en idè om hva det kan være? Lenke til kommentar
volumone Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har seriøse problemer med dette. Hadde vert fint vis noen tok seg tid til å svare. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Strange.. Du har vel ikke masse programer som kjører i bakgrunnen som "lengter" etter din oppmerksomhet? Prøvd bsplayer? Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 aldri hørt om det problemet før. (sikkert ikke det du ville høre) Men anbefaler deg følgende: Ikke kjør andre program når du ser på film, vær sikker på at all nødvendig kodeks er instalert, og bruk en bra spiller, f.eks DivxPlayer eller Mediaplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå