Gå til innhold

Bare administrator bruker som kommer på nett?

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en stasjonær Dell Dimention med en ny D-link USB nettverkspinne. Nytt Speedtouch modem fra Telenor.

Alt virker fint når jeg logger på som administrator. MEN; med andre vanlige brukere så kommer det melding om "kobler til" og "kobler fra" hele tiden og nettverket kobles ikke til.

Er det noe i oppsettet på vanlige brukere? Eller er det noe oppsett for USB pinnen? Kan jo ikke være meningen at alle skal være administratorer for å komme på trådløst nett?

Håper på hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du kjører et annet program en windows sitt for å koble til, avslutt programmet i en annen bruker, høyreklikk på ikonet (snareveien) og trykk "kjør som administrator"

Jeg er ikke sikker på hva du sier her. Hvilke ikon mener du? Jeg ønsker at også brukere som ikke er administratorer skal komme på nett og ikke at de skal kjøre som administratorer.

Bruker windows for å administrere trådløse nett og ikke noe annet program.

Fint om du oppklarer hva du mener, så jeg får testet det!

Lenke til kommentar

Det rare er at alt virker fra administrator bruker, men fra vanlige brukere klarer ikke PC'en komme på trådløst nett.....

Hva må jeg endre i oppsettet? Ikke smart å kjøre alle brukere som admin heller.....

Endret av Nik
Lenke til kommentar
det er når du setter opp nettet at du skal huke av "bruk tilkoblingen for alle brukere på datamaskinen" eller noe sånt. da skal det funke. ellers så må du sette opp helt pånytt for alle brukere.

Men hvor er dette valget "bruk tilkoblingen for alle brukere på datamaskinen" ??? Fikk ikke noe slikt valg da jeg installerte D-link USB pinnen og finner det heller ikke i oppsettet i XP noe sted?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...