Gå til innhold

Anbefal en god mp3-spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørs hva du mener med "enkel". Hvor kommer disse magiske lydbøkene fra?

Med enkel mener jeg at det stort sett er bare å plugge i en kabel, og med noen enkle klikk så fører du musikk/lydbøker fra PC til spilleren. Mulig det er sånn alle er, men...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Med enkel mener jeg at det stort sett er bare å plugge i en kabel, og med noen enkle klikk så fører du musikk/lydbøker fra PC til spilleren. Mulig det er sånn alle er, men...

hvor.kommer.lydbøkene.fra????? audible? andre sider? rippet selv? cd? format?

Lenke til kommentar
Min erfaring er at det bare blir kaos i sporene hvis jeg prøver å overføre lydbøker til mp3-spilleren, så jeg gav det opp.

Det var jo kjempekjedelig!!! Tenkte at det var det den mest ville bli brukt til!!!

Ehhh.... vet ikke hva man kan si her... :) Den piratsiden som mange bruker - mest sannsynlig :)

Lenke til kommentar
Min erfaring er at det bare blir kaos i sporene hvis jeg prøver å overføre lydbøker til mp3-spilleren, så jeg gav det opp.

Det var jo kjempekjedelig!!! Tenkte at det var det den mest ville bli brukt til!!!

Ehhh.... vet ikke hva man kan si her... :) Den piratsiden som mange bruker - mest sannsynlig :)

Ah. Jeg mente at hvis man rippet fra CD, ville alle sporene komme hulter til bulter, da de ikke blir automatisk tagget, men hvis du laster ned fra "der du vet", vil sikkert sporene være ferdigtagget, så jeg skulle tro det vil gå greit. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Vel, da finnes ikke spilleren du er ute etter. hvorfor? pga elkjøp kravet. Hvorfor i huleste må de ha den på elkjøp? klarer du gå til elkjøp klarer du bestille fra nett. Isåfall skaff en sandisk sansa fuze, den har egen meny for lydbøker

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg skal kjøpe spilleren på Elkjøp er fordi at jeg er usikker på om mine foreldre vil ha en slik spiller. Da er det kjempekjekt at de her kan levere den inn igjen og få pengene tilbake - og kjøpe noe annet. Og hardcoregamer, vet du om Elkjøp har en slik spiller som du snakker om?

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg skal kjøpe spilleren på Elkjøp er fordi at jeg er usikker på om mine foreldre vil ha en slik spiller. Da er det kjempekjekt at de her kan levere den inn igjen og få pengene tilbake - og kjøpe noe annet. Og hardcoregamer, vet du om Elkjøp har en slik spiller som du snakker om?

Elkjøp har Sony.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...