Mona1234 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Den må ha lett brukermeny, enkel overføring av musikk/lydbøker, ligge rundt 1000 kroner og de må ha den på Elkjøp. Skal være julegave til foreldre på rundt 65 år... Eventuelt om noen vet om noen tester på mp3-spillere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Spørs hva du mener med "enkel". Hvor kommer disse magiske lydbøkene fra? Lenke til kommentar
Mona1234 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Spørs hva du mener med "enkel". Hvor kommer disse magiske lydbøkene fra? Med enkel mener jeg at det stort sett er bare å plugge i en kabel, og med noen enkle klikk så fører du musikk/lydbøker fra PC til spilleren. Mulig det er sånn alle er, men... Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Min erfaring er at det bare blir kaos i sporene hvis jeg prøver å overføre lydbøker til mp3-spilleren, så jeg gav det opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Spørs hva du mener med "enkel". Hvor kommer disse magiske lydbøkene fra? Med enkel mener jeg at det stort sett er bare å plugge i en kabel, og med noen enkle klikk så fører du musikk/lydbøker fra PC til spilleren. Mulig det er sånn alle er, men... hvor.kommer.lydbøkene.fra????? audible? andre sider? rippet selv? cd? format? Lenke til kommentar
Mona1234 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Min erfaring er at det bare blir kaos i sporene hvis jeg prøver å overføre lydbøker til mp3-spilleren, så jeg gav det opp. Det var jo kjempekjedelig!!! Tenkte at det var det den mest ville bli brukt til!!! Spørs hva du mener med "enkel". Hvor kommer disse magiske lydbøkene fra? Med enkel mener jeg at det stort sett er bare å plugge i en kabel, og med noen enkle klikk så fører du musikk/lydbøker fra PC til spilleren. Mulig det er sånn alle er, men... hvor.kommer.lydbøkene.fra????? audible? andre sider? rippet selv? cd? format? Ehhh.... vet ikke hva man kan si her... Den piratsiden som mange bruker - mest sannsynlig Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Min erfaring er at det bare blir kaos i sporene hvis jeg prøver å overføre lydbøker til mp3-spilleren, så jeg gav det opp. Det var jo kjempekjedelig!!! Tenkte at det var det den mest ville bli brukt til!!! Ehhh.... vet ikke hva man kan si her... Den piratsiden som mange bruker - mest sannsynlig Ah. Jeg mente at hvis man rippet fra CD, ville alle sporene komme hulter til bulter, da de ikke blir automatisk tagget, men hvis du laster ned fra "der du vet", vil sikkert sporene være ferdigtagget, så jeg skulle tro det vil gå greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Min erfaring er at det bare blir kaos i sporene hvis jeg prøver å overføre lydbøker til mp3-spilleren, så jeg gav det opp. Det var jo kjempekjedelig!!! Tenkte at det var det den mest ville bli brukt til!!! Spørs hva du mener med "enkel". Hvor kommer disse magiske lydbøkene fra? Med enkel mener jeg at det stort sett er bare å plugge i en kabel, og med noen enkle klikk så fører du musikk/lydbøker fra PC til spilleren. Mulig det er sånn alle er, men... hvor.kommer.lydbøkene.fra????? audible? andre sider? rippet selv? cd? format? Ehhh.... vet ikke hva man kan si her... Den piratsiden som mange bruker - mest sannsynlig Vel, da finnes ikke spilleren du er ute etter. hvorfor? pga elkjøp kravet. Hvorfor i huleste må de ha den på elkjøp? klarer du gå til elkjøp klarer du bestille fra nett. Isåfall skaff en sandisk sansa fuze, den har egen meny for lydbøker Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Først av alt; jeg er en ganske ivrig lydboklytter. Om du kan lage spillelister er alle dine problemer angående kaos i sporene løst. Om du har en mp3-spiller som kan vise mapper i tilegg til artist-album-osv (Feks Sony) er det heller ikke noe problem. Lenke til kommentar
Mona1234 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Grunnen til at jeg skal kjøpe spilleren på Elkjøp er fordi at jeg er usikker på om mine foreldre vil ha en slik spiller. Da er det kjempekjekt at de her kan levere den inn igjen og få pengene tilbake - og kjøpe noe annet. Og hardcoregamer, vet du om Elkjøp har en slik spiller som du snakker om? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Elkjop.no? De bruker å ha det samme i butikken og du kan sjekke om de har det på lager der. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du kan vel bestille alt de har i nettbutikken fra lokalbutikken, slik at du henter den der. Jeg gjorde det med en mp3-spiller en gang. Du kan jo undersøke, iallefall. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Grunnen til at jeg skal kjøpe spilleren på Elkjøp er fordi at jeg er usikker på om mine foreldre vil ha en slik spiller. Da er det kjempekjekt at de her kan levere den inn igjen og få pengene tilbake - og kjøpe noe annet. Og hardcoregamer, vet du om Elkjøp har en slik spiller som du snakker om? Elkjøp har Sony. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå