Pentumsmart Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ønsk deg en Laser som lyser sterk (stråle) eller AirSoft våpen (automat). Laser får du til 200kr og Airsoft til 450. Hvor får jeg kjøpt det? link eller no? Kjempe god ide! Her har du en oversikt over noen airsoft og slikt. God side, der jeg skal kjøpe min fra! http://www.nettsport.no/Softgun_.asp Denne skal jeg ha meg (følger med laser sikte, sikte, lyd demper, magasin osv): http://www.nettsport.no/art-8.asp?id=36&iPageID=5 Laser? Vel, sjekk ut denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1034383 Annbefaler deg å lese første post nøye og komme med spørsmål hvis det er noe du lurer på. Man får kjøpt billigst lasere på Dealextreme.com. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ønsk deg et lufgevær, softgun en sick bensindrevet radiobil. win win. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ønsk deg gavekort på en eller annen butikk. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 *** Jeg har nå fjernet 2 stk innlegg som er direkte uvoksent å poste til en 15-årig gammel gutt. Flere dårlig gjennomtenkte gaveforslag av samme sort blir slått relativt kjapt tilbake. Stikkord: Voksenleker *** Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ønsk deg en nett-pc som du kan ha med deg viss du skal ut å reise. Også greit å bruke på skolen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ønsk deg steroanlegg. Ikke veldig mye du får får 3000, men man finner kanskje noe helt ok brukt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ønsk deg en nett-pc som du kan ha med deg viss du skal ut å reise. Også greit å bruke på skolen. Ønsk deg steroanlegg.Ikke veldig mye du får får 3000, men man finner kanskje noe helt ok brukt. Støtter disse . Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 En donasjon på et par hundre kroner i ditt navn til Dyrebeskyttelsen e.l. er den beste julegaven man kan både få og gi. Synes jeg iallefall. Lenke til kommentar
Tryggleik Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Ønsk deg en nett-pc som du kan ha med deg viss du skal ut å reise. Også greit å bruke på skolen. har acer aspire one seff Lenke til kommentar
Patience Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Tryggleik Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Tusen takk for alle gode ideer. noen nyttige noen ikke så nyttige. Fortsatt open for fler! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Sokker Støtter den! Endret 14. desember 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Penger, klede og eit kamera? Lenke til kommentar
eflas Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 stilig armbåndsur i gull + gangster-genser med hette, så er du den nye yoisen på skolen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Ønsk deg en SNES med et par episke spill. Endret 14. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hva med at foreldran dine betaler for førerkort når du blir 16? Eventuelt skuter eller lett-moped hvis du er interessert i det? Endret 15. desember 2008 av Samegerilja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå