lupez Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har thompson st780, har åpnet portene som skal være åpne. hver gang jeg starter opp media centret på xboxen så mister jeg nettet! xbox live å det funker greit. Lenke til kommentar
auto82 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har thompson st780, har åpnet portene som skal være åpne. hver gang jeg starter opp media centret på xboxen så mister jeg nettet! xbox live å det funker greit. hei! det er riktig nok et årsiden eg herjet på med xbok360 og mediasenter. mitt problem var at eg ville kjøre filmer fra datamaskinen trådløst til xboxen som er tilkoblet en projector. og for å få det til å fungere måtte eg laste ned noen pakker på dataen og så kjøre dem fra xbox som løste en del problemer. eg mener det skal være en del løsninger på xbox sine hjemmesider. om eg ikkje husker helt feil så må en spesifikk port for nat funksjon være åpen. det er bare å google opp så finner du det. dette er vel ikkje så mye til hjelp for deg, men du får administrere routeren og fjerne alt som har med brannmur å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå