guten Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Heisann .. Kjøpte meg nettopp Raven Shield. Men, da jeg skulle spille multiplayer fikk jeg beskjed om " invalid cd-key" .. Noen som har opplevd det samme.. eller noen som evnt. har en løsning på problemet? Har prøvd mangen ganger, men cd-key funker rett og slett ikke. Spillet er helt nytt og kom forseglet, så ingen andre kan ha tatt den. MVH Guten Lenke til kommentar
darker Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 leste et sted at den kunne bugge litt om du hadde to nettverks kort faktisk...? men anyway, den feilmld skal bety at du har skrevet noe feil, for hadde den vært ibruk av andre ville du fått mld. "Your CD Key is already being used!" Så, sikker på at du ikke har bomma på en 0 (null) og O(bokstaven O) eller noe i den dur? Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hei, har litt av det samme problem, men jeg har spillt med cd-keyen i en uke nå, så skulle jeg spille litt i går og da fikk jeg invalid cd-key. :o Skal prøve å reinstallere å se hva som skjer da, hvis ikke blir det Ubisoft Support :x Lenke til kommentar
Raga Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Har ikke opplevd dette problemet selv, men det er vist noe de prøver å fikse til patch 1.1. Fant en tråd på et annet forum som omhandler dette, les her. Lenke til kommentar
guten Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Tusen takk gutter ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå