schneidig Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ser man kan kjøpe harddisk man setter fast i xboxen, men de er veldig dyre. Så det går vel å ha en ekstern harddisk man kan koble til for å se film? Og så er spørsmålet. Kan man sette inn en film i xboxen mens man har eksterne harddisken koblet til. Så kan man brenne filmen over til den eksterne harddisken? Takker for svar Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du kan lagre filmer på en ekstern harddisk, men du kan ikke lagre savegames og spill på den. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Så lenge man kan brenne filmer fra xboxen til eksterne harddisken, så gå det bra Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du kan ikke ta de fra xboxen til ekstern harddisk, du må ta det fra en PC. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Så jeg må ha en xbox harddisk for å kunne brenne over dvdene? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hva har harddisk i det hele tatt med brenning av DVD-er å gjøre? Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Oi, jeg mener kopiere over Så jeg kan ha filmer på ekstern harddisk, siden jeg ikke har harddisk til xbox. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har koblet en ekstern harddisk til min 360, og den er stappet med filmer. Så ja, det funker:D Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 ja, altså å kopiere dvden som er i xboxen, til eksterne harddisken? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nei, det går ikke. Alt du skal ha på harddisken må du overføre fra pcen. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Men på harddisken som er til xbox, da kan man kopiere den mens dvden er o xboxen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja, du kan kopiere spillene til HDD, men det går ikke på en ekstern HDD, det må være MS sin offisielle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå