ecolized Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 ja så etter jul har jeg tenkt meg et HD video kamera, så jeg lurer på om dere kunne gitt meg noen tips om hva jeg bør se etter o.l. jeg driver å sykler trial å har tenkt å filme det.. tenkte meg en pris på noe rundt 6-7tusen så litt på dette kameraet sony kamera Lenke til kommentar
Adelsmannen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 ja så etter jul har jeg tenkt meg et HD video kamera, så jeg lurer på om dere kunne gitt meg noen tips om hva jeg bør se etter o.l. jeg driver å sykler trial å har tenkt å filme det.. tenkte meg en pris på noe rundt 6-7tusen så litt på dette kameraet sony kamera Dette innlegget er vel feilplassert... Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 ja så etter jul har jeg tenkt meg et HD video kamera, så jeg lurer på om dere kunne gitt meg noen tips om hva jeg bør se etter o.l. jeg driver å sykler trial å har tenkt å filme det.. tenkte meg en pris på noe rundt 6-7tusen så litt på dette kameraet sony kamera Dette innlegget er vel feilplassert... Ingen tvil om den saken nei, men jeg kan jo få tråden på spor med å vise frem hvilket "HD"-kamera jeg har Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 He he he, litt slem der. Men det hadde vært ok hvis videofolket hadde sjekket bare et par tråder for å finne ut hva som menes med film i denne sammenheng. Mange er jo så unge at de ikke vet hva de små eskene bak ekspeditøren i fotobutikken inneholder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå