Gå til innhold

RealMagic Hollywood+ og HHPlus for DivX på TV

Anbefalte innlegg

Hallo. En dag bestemte jeg meg for at jeg ville kjøre DivX på TV'n, via Hollywood+ kortet. Etter et par dager meg signal til TV'n, men ikke noe bra bilde, gikk det opp et lys for meg. Jeg avinnstallerte driverene til H+ kortet, som var 2.41 og kjørte inn v2.3 beta. Og plutselig var alt bare velvære.

MEN mitt problem er at jeg har en ramme rundt bildet på TV'n når jeg ikke velger fullscreen, og fullscreen er ikke akseptablet når jeg skal kjøre format i 1:2.35 (eller noe slikt) Vet noen om det er muligheter for å fjerne disse rammene & beholde orginalformatet av filmen ?

Håper det finnes sjeler som har noen ideer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke testet H+ kortet på XP, ettersom jeg kjører kortet på en gammal maskin som står på stua. (skal være støysvak) Men driverene til H+ skal fungere greit på XP i fra v.2.3beta.

Jeg vet derimot at HHplus/DivXPlus programene ikke vil fungere på XP. Men det ryktes om at en ny versjon er på tur om ikke så alt for lenge.

Lenke til kommentar
Jeg bruker Hollywood+ kortet på WinXP. Funker helt fint. Bruker 2.3 beta driverne.

Ok, takker, men dere for altså ikke playeren til å funke på xp, er det slik å forstå? Jeg har prøvd med andre playere, men da får jeg den ikke hardware-akkseleret, bare software, og det blir bedre med hardware.

AtW

Lenke til kommentar

Ok, takker, men dere for altså ikke playeren til å funke på xp, er det slik å forstå? Jeg har prøvd med andre playere, men da får jeg den ikke hardware-akkseleret, bare software, og det blir bedre med hardware.

AtW

Det stemmer, problemet mitt er HHplus spilleren som skal gi meg DivX på TV'n via Hollywood+ kortet, men uten hardware akselrasjon.

For å gjenta mitt spørsmål; er det mulig å bli kvitt rammene rundt bildet når jeg kjører DivX fra HHPlus spilleren? Uten å kjøre "fyllscreen" ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...