Gå til innhold

Repo! The Genetic Opera til Norge?

Hvitmink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er villig til å vedde alle mine organer på at denne filmen suger.

Da er det godt at denne tråden handler om hva Compsognathus mener om diverse filmer han enda ikke har sett. Om vi ber pent tar han seg tid til å skrive et par linjer om andre filmer han ikke gleder seg spesielt til eller kanskje om vi er ekstra heldige, så formidler han også sitt verdifulle synspunkt på filmer han allerede har sett og ikke satt stort pris på!

Kanskje de organene dine du så velvillig er ute etter å vedde bort forblir best der de er inkludert det genetiske materialet som har kodet for dem.

Lenke til kommentar
Jeg har lenge siklet etter å få sett denne filmen, men finner den ikke tilgjengelig noen plass..

Det har jeg og. Etter å ha sett blant annet Zydrate Anatomy og Chase The Morning gleder jeg meg til å se mere av kostymene, atmosfæren og nydelige Alexa Vega i tillegg til mange av de andre dyktige skuespillerne involvert. Lydsporet imponerte og jeg tror den kan tilføre sjangeren mye positivt i likhet med The Rocky Horror Picture Show.

Lenke til kommentar
Jeg er villig til å vedde alle mine organer på at denne filmen suger.

Da er det godt at denne tråden handler om hva Compsognathus mener om diverse filmer han enda ikke har sett. Om vi ber pent tar han seg tid til å skrive et par linjer om andre filmer han ikke gleder seg spesielt til eller kanskje om vi er ekstra heldige, så formidler han også sitt verdifulle synspunkt på filmer han allerede har sett og ikke satt stort pris på!

Kanskje de organene dine du så velvillig er ute etter å vedde bort forblir best der de er inkludert det genetiske materialet som har kodet for dem.

Jeg mener at det jeg har sett og hørt om filmen tyder på at den ikke kommer til å bli noe særlig.

Men jeg er spent på å høre hva du syns om den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fant ut for noen dager siden at dvd`en kommer på salg 20 jan-09 på blant annet amazon.com :D fant ikke noe på norske sider. vet ikke helt hva jeg skal forvente av denne filmen, men jeg har ventet leeeenge på den. så det blir en stor dag den dagen jeg enten finner en torrent, eller til dvd`en ligger i postkassa, for det skal den uansett;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...