RoadKill3D Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hei, Jeg planlegger å kjøpe meg en bærbar pc til under 10 000. Helst en som kan kjøre spill som CSS og WoW uten noen særlige problemer. Har ikke noe særlig peiling på bærbar pc'er, så vist det er noen som har gode forslag så vil jeg gjerne høre i fra dere . Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvilke andre krav har du til PCen da, utover CS:S og WOW? Tenker på størrelse på skjerm o.l. Av de som ligger i prisguiden, vil jeg tro at disse to passer best. Begge har Geforce 9600GT som fungerer fint til de spillene, samt at de ellers har bra spesifikasjoner: https://prisguiden.no/vis_side_ved_...lign=Sammenlign Jeg hadde valgt den fra HP av disse to, pga lavere vekt og bedre prosessor, samt en del ekstra ting som fingeravtrykksavleser og fjernkontroll (jeg er i hvertfall veldig glad for de to siste tingene på min XPS M1330). Bemerk at prisen på Acer'en blir kr. 7.490 for å få den med de spesifikasjonene som listes opp i prisguiden. Den til kr. 6.995,- er med Geforce 9300, ikke 9600. Velger du å bestille denne, hadde jeg valgt å få den fra komplett mtp service o.l. Ellers har Multicom PCer du selv kan konfigurere og som gir mye for pengene. Men jeg gidder ikke begynne å styre med dette før jeg vet mer om kravene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå