Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sexleketøysbutikken i ålesund

kuling1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Synes Vinbua var grei jeg. Ikke at det var så stort oppe på det lille loftet, men jeg fikk i alle fall kjøpt det jeg skulle ha =)

Lenke til kommentar

Kan bekrefte at Rabbit er nedlagt og at det eneste som minner om et kondomeriet her i byen nå er "Vinbua"

Selv har jeg handlet presanger der en gang - Og det siste!

For det første er det utrolig ubehaglig å gå opp trappen og opp på det loftet når en person på død og liv skal stå rett bak ryggen din og trippe. Nesten så du hører han/hun sier "Skal du bli ferdig snart eller? Tenker jeg rett så er du bare nyskjerrig og kjøper ingenting" Kjøp overvåkningskamera eller hold dere litt på avstand når folk skal kjøpe ting som ikke akkurat blir solgt på rema.

Generelt svindyre priser og ubehaglig personell, det er min erfaring med hele rotebutikken.

Velding tung og harry stemmning over den også, som Kakofoni nevnte.

Har vært på mange kondomerier i Norge og andre land. Der får man gå litt i fred om man ønsker og studere forskjellige ting, tenke litt på hva man skal kjøpe og det uten at folk står rett bak ryggen din med en "Stjeler du nå eller?"-holdning.

Nei. Handler ti ganger heller på nettet eller besøker f.eks kondomeriet sine lokaler når jeg er større byer. :)

Det var min strofe.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...