svenningen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 heisann, jeg er kommet til dere i kabel delen i håp om at noen kan hjelpe meg... hva er dette? hvor kan jeg få kjøpt her i Norge, gjerne på nett hvor dyrt ca? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg vil tippe det er en forgreiner/switch til kompositt, s-video og stereolyd. Jeg har ikke klart å finne en slik på nettet foreløpig, men jeg vil tippe at den maksimalt koster 500 kr. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 noen peil. på hvilke nettbutikker jeg kan lete? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 kan jo sikkert på komplett.no? eller eBay Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 fant ikke på diskusjon.. ikke ebay, norske nettbutikker eller butikker Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du finner tilsvarende på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kjøp en Scart-switch og 5 Adaptere, da får du samme resultatet. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 hva er en scart switch? trenger egentlig liksom bare 3 adaptere isåfall skal fra/til capturecard,tv,xbox Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 http://letmegooglethatforyou.com/?q=scart+switch Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 ok, men er det scart switcher med 3x alle de der rødgulhvit kablene utganger? føler meg pro gitt.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 SCART er den feite kontakten som finnes bakpå så og si alt som har med TV å gjøre, og SCART "inneholder" gul, rød, hvit, s-video, RGB og et par andre ting. Så hvis du har SCART-switch trenger du bare et par adaptere som får frem de kontaktene du trenger. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 følte at det virka litt unødvendig og litt dyrere liksom.. ok det skal være fra xbox til tven(tror jeg) og fra tven til den adapter tingen, fra adaptertingen til capture cardet og fra der USB til pcen? Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 følte at det virka litt unødvendig og litt dyrere liksom.. ok det skal være fra xbox til tven(tror jeg) og fra tven til den adapter tingen, fra adaptertingen til capture cardet og fra der USB til pcen? Du skal filme footage fra xboxen right? Da jeg filma ps2, så plugga jeg bare ps2en inn in den ene scart adapteren, så en annen scart adapter (som jeg kan stille på output) i scart inngang nummer 2 på tven, og derifra til capture devicen min på den måten kunne jeg spille med bilde på tven og på dataen samtidig.. =)=) Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 er vel det samme? skal ta opp footage ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå