HelloKjersti Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Stekepanner og støvsugere kan du beholde selv, mor vil ha gadgets til jul, hun også! Les mer Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg vil ha brownies-form Ellers tror jeg det ikke var stort jeg kunne kjøpe til mamma... Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hmmm... Varmeteppe. Kanskje det blir et sånt i steden for gavekort på klær... Synes det var en del fine tips her jeg. Kanskje spesielt rettet mot yngre mødre tidlig i 30 åra? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Den digitale biletramma såg artig ut, trur den kunne falt i smak hos mange. I den digitale kvardag blir som oftast bileta liggande på ein laptop eller CD/DVD, med ei sånn ramme har du plutseleg ein plass å vise det på. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det varmeteppet var ganske smart. Mamma er revmatiker og er nødt til å holde varmen "heile tida"... Mulig noko slikt kan hjelpe på det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Trenger mor en ny mobiltelefon, er Nokia 3500 Classic et godt alternativ. Da Amobil testet den tidligere, skrev de at Nokia 3500 Classic er et mønsterstykke i hvordan en skal lage en billig telefon både flott og funksjonell. Telefonen koster rundt tusenlappen uten abonnement. Tullball! For 1085 kr kan du heller kjøpe Nokia 3120 Classic. Bedre batteri, bedre skjerm, 3G... Tror amobil ville vært enige i at det er et langt bedre valg nå. https://prisguiden.no/product.php?productId=90549 3500 Classic ser attpåtil å være vanskelig å få kjøpt. 1 treff i prisguiden. Endret 6. desember 2008 av arehei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 noe bra alternativ til bilderammen som ikke er så dyr? og som man kan sette inn en usb minnepenn med bilder på? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Amobil har akkurat no ein test av biletrammer: http://www.amobil.no/artikler/stor_test_av...lderammer/66262 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 ja så det rett etter jeg postet, kjøpte den samme bare p720 versjonen Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Likte den radioen jeg.. Har aldri prøvd nettradio før da. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Den digitale biletramma såg artig ut, trur den kunne falt i smak hos mange. I den digitale kvardag blir som oftast bileta liggande på ein laptop eller CD/DVD, med ei sånn ramme har du plutseleg ein plass å vise det på. Sjekk ut W1020 ramma, den har wifi, så du slepp og putte bilda inn på minnekortet ditt. Du laster ganske enkelt opp alle bilda dine til Flickr, og så henter ramma bilda fra flickr, vil du da legge til eit bilde, er det bare og legge bildet til i flcikr settet, så er bildet kommet med i rulleringa. Om du ikkje har det så enkelt, så gidder du kanskje å skifte bilder 5 ganger, før det er over og ut, du gidder ikkje sette i nye bilder. Den kan også mekkes til slik at du skrur på ramma på eit vist klokkeslett, og skrur den av eit anna klokke slett, med andre ord, heilt automagisk ramme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå