Zemeckis Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Se tema.Vil gjerne høre deres mening om temaet.Er det cpu,minne,hovedkort,skjermkort++som er det viktigste? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 cpu, ram og gfx kort. En rask hardisk er vel heller ikke å forakte.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Jeg skal bruke pc`en jeg skal bygge til stort sett spilling,jeg skal spille spill som unreal spillene,gta 3/vice city,james bond,cs,return to castle wolfenstein.Så hva er det viktigste i en gamer pc?Jeg tiper skjermkortet. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Se tema.Vil gjerne høre deres mening om temaet.Er det cpu,minne,hovedkort,skjermkort++som er det viktigste? Det spørs. Men det som er sikkert er at de er avhengige av hverandre. Og det spørs hvordan spillet er. Om det er heftig 3D-grafikk så burde 3d-kortet være bra, men hvis det er et CPU-intensivt spill så burde det være en god CPU. Men alt i alt, så er dem like viktige alle sammen... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Ville dette vær bra til en gamer pc? Hovedkort:Abit NF7-S Cpu:Amd xp2500+(Barton) Minne:TwinMos 256Mb DDR*2 Skjermkort:Sapphire Radeon 9500pro Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Ville dette vær bra til en gamer pc? Hovedkort:Abit NF7-S Cpu:Amd xp2500+(Barton) Minne:TwinMos 256Mb DDR*2 Skjermkort:Sapphire Radeon 9500pro Ja det er en fin Pc. På generel basis vil jeg si at hovedkortet er det viktigste i nesten alle typer Pc. Om det er ustabilt, dårlig ytelse eller bare dårlig forutseende så går det utover hele systemet. Til spillytelse er grafikkortet det viktigste, selv om man kan klare seg med et fissent et om resten av systemet er kraftig. Jeg har Abit NF7-S v1,2 Xp 2000+ 512Mb ram Og geforce 2 Ti@ultra Og det klarer det meste, inkludert Unreal 2003 og Splinter cell om jeg ikke har FSAA og AF Lenke til kommentar
Ice_man Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 hvorfor ikke gå for asus a7n8x deluxe? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå