Dewil Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) En tur ut i tåka i arbeidstiden så blir det slik: nikon d80 og 50mm @ f/4 speilvendt portrett: Endret 6. desember 2008 av Dewil Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Spennende bilde du har tatt... Personlig liker jeg enkelheten i bildet. Tviler på at det bare er meg som lurer på hvor veien fører hen Det at bildet er uskarpt gjør ikke mye for min del, men ville valgt å bruke stativ dersom bildet skulle være tatt håndholdt... Tilslutt sitter jeg igjen med spørsmålet om bildet ville hevet seg noen hakk dersom du fått med en "uskarp" bil (i fart) kjørende på vei inn i tåke. PS! Mener jeg så dette bilde på Foto.no sin bildekritikk også Lenke til kommentar
emero Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 en enkel ting bare... Med vårt vestlige skriftspråk er vi opplært til å se fra venstre til høyre. Dermed vil man oppleve dette som en vei ut av tåka, heller enn en vei inn i den. Om du speilvender bildet skal du kunne snu den effekten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå