Yoda Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Tenker at et nytt spil til påsken kan være tingen. Hvilket spill skal jeg kjøpe? Ikke tenk på sjanger, alt går bare det er bra. Yoda Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Har jeg og lurt på. Hva med Zelda? Jeg klarer liksom ikke få meg til å kjøpe spill til 600kr selv om jeg har den derre GBA'en Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 ja.. det er nettopp det.. spilla er altfor dyre Gidder aldri å betale 5-600kr for et gba spill, føler liksom at jeg ikke får noe for de pengene.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Det beste spillet på GBA må jo være Mario Kart Racing Advance elns... hakke prøvd det, men er sikkert no å satse på Lenke til kommentar
atrax Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Zelda!! Nærmere bestemt Oracle of Ages og Oracle of Seasons! De to spillene 'henger sammen', men du kan også spille dem rundt hver for seg. Samme hvilket du spiller rundt først, men vent med å begynne på det andre til du er ferdig med det første, for du kan overføre 'Ring secrets' mellom spillene! Dette er de to beste Zelda-spillene blant de du finner på nes, snes og gb/gbc/gba! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå