Bear^ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Når jeg tenker over det, håret jeg har på ryggen har kommet godt ut av kontroll (er singel ja) og forskjellen mellom King Kongs rygg og min rygg har begynt å bli veldig diffuse. Er dog ikke ukjent med voks, må vel se om jeg ikke får "lurt" en av mine søstre til en ny behandling. Selv om jeg er mann, og langt fra homo, synes jeg selv at hårete rygg ikke er spesielt pent. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Når jeg tenker over det, håret jeg har på ryggen har kommet godt ut av kontroll (er singel ja) og forskjellen mellom King Kongs rygg og min rygg har begynt å bli veldig diffuse. Er dog ikke ukjent med voks, må vel se om jeg ikke får "lurt" en av mine søstre til en ny behandling. Selv om jeg er mann, og langt fra homo, synes jeg selv at hårete rygg ikke er spesielt pent. Det er kanskje ikke pent, men det har da ingenting med dine kvaliteter som mann/partner/elsker å gjøre Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Heeeeh Sa jeg noe galt? Eller tolker jeg feil her? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg skal ikke legge skjul på at jeg trimmer kroppshår. Vært glatt i boxeren siden jeg begynte på videregående, veiviser beholder jeg, men trimmer rundt så det bare er en stripe. Beholder håret på brystet, det er ikke mye, men korter det ned. Samme med beina. Polerer ikke der, det ser bare dumt ut. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tror du tolket noe feil. Prøve å oppsummere kort: - Du liger ikke hår på ryggen - Det later til at du kobler dette med å være singel - Jeg mener hår på ryggen ikke har noe å si om deg som person. På samme måte som tre brystvorter, en halv testikkel, hale eller noe som helst annet har noe å si på din personlighet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Var nok ikke slik ment, var mer koblet mot at jeg har ladt det gro over, hadde jeg vært i forhold hadde jeg spurt min kjære om hun kunne gjøre meg den bjørnetjenesten å fjerne det for meg. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Var nok ikke slik ment, var mer koblet mot at jeg har ladt det gro over, hadde jeg vært i forhold hadde jeg spurt min kjære om hun kunne gjøre meg den bjørnetjenesten å fjerne det for meg. Var slik jeg tolket det ^^ Hvis damen din hadde fjernet det for deg ville det vist hvor mye hun setter pris på deg. Jeg pleide å barbere rygg, skuldre, rumpe og mage til eksen min Ukentlig rituale i dusjen ^^ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sånn dame vil jeg også ha, gjør hele greien litt mer koselig Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Var nok ikke slik ment, var mer koblet mot at jeg har ladt det gro over, hadde jeg vært i forhold hadde jeg spurt min kjære om hun kunne gjøre meg den bjørnetjenesten å fjerne det for meg. Var slik jeg tolket det ^^ Hvis damen din hadde fjernet det for deg ville det vist hvor mye hun setter pris på deg. Jeg pleide å barbere rygg, skuldre, rumpe og mage til eksen min Ukentlig rituale i dusjen ^^ Fikk ikke lov til å ta "køddane" altså? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Var nok ikke slik ment, var mer koblet mot at jeg har ladt det gro over, hadde jeg vært i forhold hadde jeg spurt min kjære om hun kunne gjøre meg den bjørnetjenesten å fjerne det for meg. Var slik jeg tolket det ^^ Hvis damen din hadde fjernet det for deg ville det vist hvor mye hun setter pris på deg. Jeg pleide å barbere rygg, skuldre, rumpe og mage til eksen min Ukentlig rituale i dusjen ^^ Fikk ikke lov til å ta "køddane" altså? Det tør jeg ikke, jeg har mine ideer om hva som skjer hvis jeg skjærer hull eller klemmer litt for hardt, og det ser ikke noe bra ut oppi hodet mitt. Dessuten hadde jeg ikke noe særlig behov for å få det håret fjernet. Ingenting ser så teit ut som en glattbarbert mann. Lenke til kommentar
indie Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jeg har hatt en del hår på kroppen i flere år nå, jeg var tidlig ute og har hår på både mage og bryst. Før hadde jeg problemer med det og slet en del med selvtilliten, men jeg har forandret meg veldig i det siste halvåret og jeg gir rett og slett faen så lenge det ikke går ut av kontroll. Om jeg får tydelig hår på ryggen kommer jeg til å vokse det regelmessig, men håper jeg ikke får det. Slik så jeg ut for halvannet år siden, jeg trimmer det litt og har det litt mer jevnt nå, spesielt på brystkassa. Av ren nysgjerrighet lurer jeg på om dette er veldig mye eller om det er den mellomtingen folk snakker om. Jeg spør egentlig mest jenter da jeg har pratet med både jenter og gutter om dette før og det er faktisk flere gutter som synes det er ekkelt enn jenter, artig. Endret 8. desember 2008 av indie Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 poseringen var litt lame hehe. men det var jo ikke det du lurte på. helt ærlig; jeg synes du har en sexy, mandig kropp og du er i kategorien "hårete" men absolutt ikke for mye hår å se her! ikke finn på å trimme f.eks veiviseren til en tynn stripe, da dette er så turn-off at jeg hadde kastet opp. Lenke til kommentar
indie Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Poseringen er fra et latterlig bra bandpromobilde shø. Jeg har fjernet alt håret før, men det så rett og slett for dumt ut og var altfor stress, eneste som er kjipt er om sommeren, for som den ekte nordmannen jeg er, så er jeg ikke akkurat veldig mørk i huden Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 For min del er det en slags mellomting. Absolutt ikke for mye, imo. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 poseringen var litt lame hehe. men det var jo ikke det du lurte på. helt ærlig; jeg synes du har en sexy, mandig kropp og du er i kategorien "hårete" men absolutt ikke for mye hår å se her! ikke finn på å trimme f.eks veiviseren til en tynn stripe, da dette er så turn-off at jeg hadde kastet opp. Woops Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hehe, så faktisk kommentaren din over, og håpet du ville legge merke til det jeg skrev : P Jenter er, howevs forskjellige, så er ikke sikkert alle er som meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg