HaterDiskus Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dette er vel et spørsmål til dere heterofile jenter og andre som måtte tenne på slikt noe. Hva er mest sexy? En hårete mann, eller en silkemyk? Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Om jeg må svare hårete eller silkemyk, uten rom for gråsoner, vil jeg si silkemyk. Det er jo i bunn og grunn deiligere å være nær. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Men det ser jo mer macho ut med masse hår? Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 ja, det gjør det. Men du spurte om enten hårete eller silkemyk, og da tenkte jeg at du mente skikkelig hårete. Ville mye heller hatt en middels hårete enn en glætt en. glætte menn er ikke preferable. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Skjønner. Ser nå at denne tråden står i fare for å dø. Begrenset med jenter på det forumet her. Lenke til kommentar
pekaman77 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du får spørre på kvinneguiden.no istede da eller et annet kvinne forum. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 en mellomting er diggest Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Om det skal være hår eller ikke kommer an på helheten. Noen kler det, andre ikke. Slike med mye hår og med dunteppe på ryggen er aldri lekkert. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hår på ryggen er nei-nei. Enig der, men hvis fyren er helt glatt all over blir det bare feil for min del. Litt hår må til, liker at det kjennes ut som en mann og ikke en mandig dame Then again, har ingenting imot en glatt brystkasse^^ Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 En middels hårete mann er etter min mening best Snakker man om damer derimot mener jeg at alt kroppshår skal fjernes! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hår!!!!! Men ikke altfor mye, man skal se at gutten er naken Lenke til kommentar
millvill Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Snakk om alt mulig kroppshår her? Eller bare nedentil? Uansett, liker ikke helt glattbarbert nedentlig, syns det ser lite maskulint ut.. Men syns det ser bedre ut når det er trimmet, og lite med hår, bare ikke helt glattbarbert. Syns ikke noe om barberte armhuler på gutter heller, ei heller barberte legger Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg liker gutta litt hårete. Eller sånn middels hårete kanskje? Ikke altfor mye, men ikke helt hårløs. Hår på ryggen er absolutt turn-off. Også syns jeg det varierer en del fra kar til kar hvor mye hår vedkommende kler. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg hater hår på kroppen min. har en del på brystet/magen, nå ser det ut til at det kommer en del hår på ryggen også. Pga hår har jeg aldri tørt å komme nær jenter. Det ga meg utrolig dårlig selvtillitt. Idag er jeg 25 år, jomfru, ser ned på meg selv. Og har ingen speil i huset. Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hår har rett og slett ødelagt livet ditt? Så meningsløst!! hørt om voks/barberhøvel? Gjør noe med det!! Om livet ditt er kjipt nok, spanderer du på deg en boks med voks. Vokser ikke ut igjen på mange dager. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Javel? Hvis du hater d så mye, koffor ikkje betale noen hundrelapper å gå til sånne folk som vokser hele kroppen? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Fem OT-innlegg er også fjernet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 7. desember 2008 av Juliess Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hår har rett og slett ødelagt livet ditt? Så meningsløst!! hørt om voks/barberhøvel? Gjør noe med det!! Om livet ditt er kjipt nok, spanderer du på deg en boks med voks. Vokser ikke ut igjen på mange dager. Ja, hår har ødelagt livet mitt. Voks/barberhøvel hjelper lite da hår vokser utrolig fort igjen. har brukt ca 20 000 på sånn laser-opplegg, uten at hår forsvant, men resultatet var nok mye bedre enn voks7barberhøvel.jeg ville nok brukt mer penger dersom jeg hadde. Nå for tida synes jeg ikke jeg har så veldig mye hår på kroppen, men siden jeg ble mobbet for det veldig ekstremt i 10. klasse og gjennom hele VGS så ble det liksom et problem. Livet mitt har alltid vært mer enn bare kjip, men nå for tiden er likegjeldig til alt og alle. Jeg bryr meg on ingen/ingenting. Hjerte er der bare for å pumpe blod til kroppen. Alle dagene mine er like => altså Hjem- jobb, og det har blitt normalt for meg. Nå synes jeg ikke livet mitt er så veldig kjip, og jeg tviler sterkt på å ta fra meg klær med mindre jeg har medisinsk grunn. Skal ikke kapre tråden nå, bare skulle svare på det dere lurte. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) *snip* Ja, stakkars mann som må barbere seg hver dag... øh... Hører ikke damer klage over at de har hår på beina her akkurat Edit: Ok, den var litt frekk, men det er faktisk ikke noe i veien med hår, det er mest sannsynlig bare du selv som synes det, og menn må vel teknisk sett barbere seg hver dag uansett. Jeg skjønner ikke hva som er så farlig med hår. Jeg pleier å kose med hårene under armene på typen min. Det er bare koselig. Endret 7. desember 2008 av mortania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg