Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hårete eller glatte menn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk om alt mulig kroppshår her? Eller bare nedentil?

Uansett, liker ikke helt glattbarbert nedentlig, syns det ser lite maskulint ut.. Men syns det ser bedre ut når det er trimmet, og lite med hår, bare ikke helt glattbarbert.

Syns ikke noe om barberte armhuler på gutter heller, ei heller barberte legger :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Jeg hater hår på kroppen min. har en del på brystet/magen, nå ser det ut til at det kommer en del hår på ryggen også.

Pga hår har jeg aldri tørt å komme nær jenter. Det ga meg utrolig dårlig selvtillitt.

Idag er jeg 25 år, jomfru, ser ned på meg selv. Og har ingen speil i huset.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Fem OT-innlegg er også fjernet fra tråden.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_*
Hår har rett og slett ødelagt livet ditt? Så meningsløst!! hørt om voks/barberhøvel? Gjør noe med det!! Om livet ditt er kjipt nok, spanderer du på deg en boks med voks. Vokser ikke ut igjen på mange dager.

Ja, hår har ødelagt livet mitt.

Voks/barberhøvel hjelper lite da hår vokser utrolig fort igjen.

har brukt ca 20 000 på sånn laser-opplegg, uten at hår forsvant, men resultatet var nok mye bedre enn voks7barberhøvel.jeg ville nok brukt mer penger dersom jeg hadde.

Nå for tida synes jeg ikke jeg har så veldig mye hår på kroppen, men siden jeg ble mobbet for det veldig ekstremt i 10. klasse og gjennom hele VGS så ble det liksom et problem.

Livet mitt har alltid vært mer enn bare kjip, men nå for tiden er likegjeldig til alt og alle. Jeg bryr meg on ingen/ingenting. Hjerte er der bare for å pumpe blod til kroppen.

Alle dagene mine er like => altså Hjem- jobb, og det har blitt normalt for meg. Nå synes jeg ikke livet mitt er så veldig kjip, og jeg tviler sterkt på å ta fra meg klær med mindre jeg har medisinsk grunn.

Skal ikke kapre tråden nå, bare skulle svare på det dere lurte.

Lenke til kommentar
*snip*

Ja, stakkars mann som må barbere seg hver dag... øh...

Hører ikke damer klage over at de har hår på beina her akkurat

Edit: Ok, den var litt frekk, men det er faktisk ikke noe i veien med hår, det er mest sannsynlig bare du selv som synes det, og menn må vel teknisk sett barbere seg hver dag uansett. Jeg skjønner ikke hva som er så farlig med hår. Jeg pleier å kose med hårene under armene på typen min. Det er bare koselig.

Endret av mortania
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...