Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2008 - luke 6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en som fortjener og vinne den er det egentlig meg. Etter jeg kjøpte meg Gta 4 så har strømforsyninga mi blitt elendig, fikk meg jo et nytt skjermkort her for noen uke etter mye sparing av penger, åsså kjørte jeg jo det på fullt og nå får jeg ikke maskinen på igjen. Alle jeg har snakket med sier det ligger noe med strømmforsyninga å gjøre. Jaja, om jeg ikke vinner som jeg vanligvis ikke gjør så lykke til alle dere andre!

Lenke til kommentar

Hva med meg da? Sitter med en ubrukelig Hiper Type-R 730W som nå har grillet systemet mitt til helvete for andre gang! :p

Nok engang må hele systemet sendes til PCUtstyr, tar 2-4uker før noe som helst vil skje :(

PC & Power Cooling, Enermax, Seasonic og Delta har noen fantastiske strømforsyninger!

Lenke til kommentar
Hvorfor spør ikke denne luken om adresse? Har dere tenkt å beholde premien selv? :D

Vi pleier spørre om adresse når vi sender ut melding om at folk har vunnet. Men... siden du spør på en sådan måte, har de andre lukene spurt etter adresser?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Lurer på om det er lov å delta på samme ip-addresse. Si at det er tre personer i som bor i huset, går det an å melde på alle eller sjekker dere hvilke ip-adresser som har vært brukt flere ganger?

Det håper jeg da. Jeg har ofte svart på jobben min. Der er vi ihvertfall over 50 annsatte. Så sjansen er stor for at noen andre har svart derfra også.

Lenke til kommentar

Jeg har 2 sånne psu'r fra før av i samme system, 1500 Watt på 2 rails.

de eier.

Jeg sier ifra til den heldige vinner.

cpu som trekker 250 W + 4x 4870! No problem :D

Meeen, det kan da bråke ved sånne belastninger, derfor jeg kjøpte en til, total pris 1800 kr ble det for de 2, 1500 watt 2 rails.

Tj07 har 2 psu slots så tenkte hvorfor ikke, og nå trenger jeg en til for ett prosjekt :p

Endret av Imsochobo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...