>Jonas< Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Da får du også bakhjulstrekk å leike med , noe som jeg mener er et must på en ungdomsbil. Hvorfor er det et must med bakhjulsdrift på en ungdomsbil? Grunnen til at mange ikke klarer å holde seg på veien er nettopp fordi de er uerfarne og har biler med bakhjulsdrift. Framkommeligheten er også dårligst på de aller fleste biler med bakhjulsdrift. Nei, kjøp heller en bil med firehjulsdrift. Da vil du neppe gå tilbake til tohjulsdrift siden. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Da får du også bakhjulstrekk å leike med , noe som jeg mener er et must på en ungdomsbil. Hvorfor er det et must med bakhjulsdrift på en ungdomsbil? Grunnen til at mange ikke klarer å holde seg på veien er nettopp fordi de er uerfarne og har biler med bakhjulsdrift. Framkommeligheten er også dårligst på de aller fleste biler med bakhjulsdrift. Nei, kjøp heller en bil med firehjulsdrift. Da vil du neppe gå tilbake til tohjulsdrift siden. Ganske enig med deg der, det er artig med bakhjulsdrift men det er ikke noe særlig på vinterføre, bedre med firehjulsdrift, da kommer du deg iallefall frem. 2 Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hva er det med folk å volvo a? Kjøp deg BMW, og du angrer nok ikke E36 er gode biler, så lenge service er oppfulgt. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 volvo er harry. bmw er pakkis i visse strøk i oslo, men er akseptert i resten av landet så lenge de er orginale eller er gjennomført stylet Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Volvo 740/940/960 er fine biler det sålenge de blir seende ganske originale og cleane ut, og ikke masse jalla Torsov og Biltema styling. BMW og Mercedes har også mange fine biler. Sjelden jeg har hatt noen problemer med å komme fram med Volvo, selv om jeg har bakhjulstrekk. De har litt vekt bak og, så det er ikke noe problem. Jeg må hvertfall ha bakhjulstrekk, for det er det som er morroa på litt glatt føre. Og sålenge jeg kommer frem de stedene jeg skal med bakhjulstrekk, noe som ikke er noe problem, så holder jeg meg til bakhjulstrekk. Så mye enklere å skru på og for å ikke snakke om bedre svingradius. Endret 26. desember 2008 av ChrML Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Skjønner heller ikke hva det er med disse Volvoene. Hvor jeg kommer fra er det "inn" med Volvo.. Styggeste bilene jeg vet om Legobiler. Ville helt klart godt for BMW. Skal kjøpe meg det selv når jeg får solgt Opel'n en gang i sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå