Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har kusine som ønsker sex med meg

Gjest mhelgestad

Anbefalte innlegg

det MORALSK riktige er å si nei.

Snakker vi din moral eller min moral, eller trådstarters moral?

den sosialt riktige moralen, hvis man kan kalle det det. fks er det noe man ikke glemmer så er det den første man har hatt sex med, og det er jo LITT hyggeligere å tenke tilbake på det som en bra ting med en bra person enn å tenke tilbake på sin fetter.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser ikke sammenhengen mellom første del av innlegget ditt om moral og andre del av innlegget om sexminner, men jeg kan virkelig ikke se poenget med å bruke samfunnsmoralen som argument for eller imot noe som helst.

nei personlig bryr jeg meg ikke så mye om samfunnsmoral, kan hende andre gjør det.

Lenke til kommentar

En del av problemet her er vel at folk har veldig forskjellige forhold til sinne søskenbarn. Fra naturens side har folk som regel en slags seksuell sperre for sine søsken, og om man vokser opp med søskenbarn kan man sikkert få omtrent den samme sperren for dem. Andre derimot vil kanskje vokse om med følelsesforhold til sine søskenbarn som om de skulle ha vært en hvilken som helst person.

Genetisk, som også wikipedia-artikkelen antyder, burde vel barn bli normale i et forhold mellom søskenbarn. Har man tenkt å starte en femte generasjon med søskenbarn-forhold burde man kanskje tenke seg om litt.

gi meg 1 god grunn til at det er galt, annet enn at ungen ville blitt fakka. om de blir gravide, så har de nok vett til å ta abort uansett.

om en søster og en bror er glad i hverandre, har et sterkt bånd og begge er enige om at de vil eksperimentere med sex, så wtf er galt?

Abort og prevansjon under sex er jo egentlig en veldig unaturlig ting å gjøre. Dersom det ikke går an å gjøre det i naturen uten å få uheldige resultater syntes jeg det er brukbar indikator på at man ikke burde gjøre det. Et bror-søster-forhold er også noe man bare kan ha med et søsken, så det å ødelegge et slikt unikt forhold er også en av konsekvensene.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har noe i mot det selv er det ikke noe galt i det, og da er det bare å kjøre på.

På den andre siden kan man si at denne tråden er et bevis på at du er usikker på om det er rett eller galt. Hvis dette hadde vært som skyene på himmelen for deg ville du ikke hatt et behov for å spørre om det på ett forum som dette. Personlig ville jeg lagt vekt på rimelig tvil (som jeg antar at du har), og takket nei.

Det kommer vel også litt an på motivet ditt. Hvis du bare er kåt og vil ha deg noe, ville jeg i alle fall anbefale at du finner noen andre.

Lenke til kommentar

Hvorfor spør du oss? Vi ville vell gjort det som vi syntes er mest greit.. Noen nei, noen ja, og noen kansje som ville gjort det..

Ha sex med hun viss du føler for det og har selv lyst på det.. Ikke gjør det viss du ikke vil eller noe..

Oppdater oss etter Hendelsen ellr hva du bestemmer deg for :D Lykke til.. ;) !

Lenke til kommentar
Hvorfor spør du oss? Vi ville vell gjort det som vi syntes er mest greit.. Noen nei, noen ja, og noen kansje som ville gjort det..

Ha sex med hun viss du føler for det og har selv lyst på det.. Ikke gjør det viss du ikke vil eller noe..

han spør vel bare fordi han vil se hva andre mener om saken.

jeg tror ærlig talt ingen følger råd som blir gitt her på diskusjon.no :!:

Lenke til kommentar

kvifor ikkje? eg har hobbypsykolog-sertifikat :dontgetit:

Lenke til kommentar

kvifor ikkje? eg har hobbypsykolog-sertifikat :dontgetit:

Og jeg har hobbypsykopat-sertfikat :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale deg å gi din kusine det hun ønsker, det har følger for hele familien. Jeg tror at det beste er å holde deg unna henne, og det er som regel ikke normalt å innlate seg med en familiemedlem.

Jeg har mange kjekke søskenbarn i min familie, men jeg har selv aldri tenkt i det bane å innlate meg med en av de. Og jeg er gla' for at ingen av de har spurt meg om slike ting for da ville jeg ha reagert voldsomt.

Men din kusine er fortsatt ung, og har nok mange følelser rundt seg at hun vet kanskje ikke hva hun vil egentlig. Kanskje hun er virkelig forelsket i deg, men det beste du kan gjøre, er å fortsette med å avvise henne. Tenk på dine foreldre, og hennes foreldre for de kan reagere, og ting blir bare verre.

Har hørt noe ligende før av en, og det gikk ikke særlig bra for å si det slik.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Møtta kusinen min for første gang her for litt siden og hun var grisedeilig. Hadde hoppet til sengs med henne med en gang om muligheten hadde bydd seg :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gjest1_*

Interessant lesning dette her :)

Hva hvis feks kusina ikke er blods-kusine, onkelen din er ikke den ordentlige faren.

Vil saken stille seg annerledes da? Jenta vil fortsatt være "kusinen" din, bare ikke av blod.

Sporer av litt fordi jeg kan ha samme mulighet selv, og er usikker.

Lenke til kommentar
Interessant lesning dette her :)

Hva hvis feks kusina ikke er blods-kusine, onkelen din er ikke den ordentlige faren.

Vil saken stille seg annerledes da? Jenta vil fortsatt være "kusinen" din, bare ikke av blod.

Sporer av litt fordi jeg kan ha samme mulighet selv, og er usikker.

det forandrer ikke at du fortsatt kan gjøre hva du vil. :!:

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...