Frohman Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg kunne bl.a godt tenke meg sex med min egen fetter. Er jeg sjuk i hodet da? Synes rett og slett han er deilig. Vil tru mange egentlig kunne tenke seg sex med fettere, kusiner og 3-menninger osv. Og det er absolutt ingenting galt med det heller! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kanskje ikkje i dine auge, men eg synest det er forkasteleg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kanskje ikkje i dine auge, men eg synest det er forkasteleg. De er to samtykkende mennesker som har sex. Kan sidestilles med homofilidebatten. Hvem som knuller hvem er for faen ikke din sak! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Å så sinna! Aldri påstått det var min sak eg, berre ytra min meining om saken. Han er tydelegvis ute etter kva me andre meiner når han lagar ein tråd om emnet. Homofilidebatten? Det blir for vagt til å dra paralleller til den. Det er dotter til onkel/tanta hans, eg synest det er søkt å i det heile vurdere noko sånt. Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Å så sinna! Aldri påstått det var min sak eg, berre ytra min meining om saken. Han er tydelegvis ute etter kva me andre meiner når han lagar ein tråd om emnet. Homofilidebatten? Det blir for vagt til å dra paralleller til den. Det er dotter til onkel/tanta hans, eg synest det er søkt å i det heile vurdere noko sånt. Kom med argumenter. Ikke helt uvanlig at folk tenner på sine egne søskenbarn, men få som våger å innrømme det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Argumenter? Det er familie/slekt. Einaste argumentet eg kjem på. Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Argumenter? Det er familie/slekt. Einaste argumentet eg kjem på. Veldig mange nordmenn er i slekt med hverandre. Det at to søskenbarn koser seg sammen, skulle da ikke være særlig farlig? Kjenner flere som har gifta seg sammen med fetter/kusine. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kanskje ikkje for deg, men for meg er det totalt uaktuelt. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Å så sinna! Aldri påstått det var min sak eg, berre ytra min meining om saken. Han er tydelegvis ute etter kva me andre meiner når han lagar ein tråd om emnet. Homofilidebatten? Det blir for vagt til å dra paralleller til den. Det er dotter til onkel/tanta hans, eg synest det er søkt å i det heile vurdere noko sånt. Det akkurat de samme argumentene som sirkulerer. "Det er sykt", "Det er unaturlig" og "Det er moralsk forkastelig". Kanskje ikkje for deg, men for meg er det totalt uaktuelt. At det er uaktuelt for DEG, det er noe helt annet. Endret 8. desember 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har tenkt nøye over dette i helga og kommer fortsatt ikke frem til noe annet enn kjør på, du gjør en god gjerning, ikke bry deg om du bryter noen gamle kristne normer og tabuer. De er modne for utskiftning uansett. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 PERSONLIG syns jeg også at det blir for nært. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Kvar kjem det frå at dette har noko med kristendom å gjere? Endret 8. desember 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har aldri kommet over noen sexgale slekninger, så jeg har ikke noen erfaringer på dette punktet, men kjør på! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 fetter-kusine fohold er helt lovlig som gjør at de kan gifte seg i kirken og stifte familie sammen. hva man velger er opp til dem selv. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kvar kjem det frå at dette har noko med kristendom å gjere? Det står i Bibelen at man ikke skal ha sex med en nær slektning. Og om du ikke visste det er det norske samfunn gjennomsyret av kristen moral. Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kvar kjem det frå at dette har noko med kristendom å gjere? Det står i Bibelen at man ikke skal ha sex med en nær slektning. Og om du ikke visste det er det norske samfunn gjennomsyret av kristen moral. Enn så lenge. Vi har ennå ikke endet striden mot det store kristne tyranneriet, men er på god veg. Den kristne moralen svekkes sakte men sikkert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) til trådstarter: hovedproblemet er ikke hvorvidt det er lovlig, religiøst eller moralsk riktig. Problemet, slik jeg ser det, er reaksjonene fra dine nærmeste hvis det skulle komme frem, og konsekvensene det kan få for deg og ditt søskenbarn. Da tenker jeg personlig og relasjonsmessig i forhold til din øvrige familie. Som andre har nevnt, så kan du fort få problemer med å forholde deg til både henne og de andre i slekten/venner, noe som i lengden kan være verre enn fengsel. ) (fengsel får man uansett ikke for å ha sex med sitt søskenbarn, så slapp av dere kverulanter, det var bare et eksempel) Jeg vil råde deg til å la det være med tanken, og heller snakke med henne om det, uten å gjøre noe med det. (hadde dere vært godt voksne begge to hadde saken stilt seg annerledes, men siden dere er såpass unge, kan konsekvensene bli slitsomme, slik jeg ser det) Endret 8. desember 2008 av Slettet+212343 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kvar kjem det frå at dette har noko med kristendom å gjere? Det står i Bibelen at man ikke skal ha sex med en nær slektning. Og om du ikke visste det er det norske samfunn gjennomsyret av kristen moral. Kristen moral eller ei, eg synest det er på trynet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 vel det er jo fult lovelig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja, det har blitt sagt at det er lovleg ørten ganger no, me har fått med oss det poenget. Det er mykje som er lovleg her i verda utan at det nødvendigvis er greit av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg