Raudridder Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Sykt. Sykere at du i det hele tatt overlater avgjørelse til synsere på et lekmannsforum. Endret 3. desember 2009 av Raudridder Lenke til kommentar
Special P Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva er poenget med å svare på tråder som ikke har vært aktive på nesten ett år? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Han gir oss ikke makta heller da, bare spørr om forslag. Mitt forslag er at hun kan få patte litt på tuten din, men du trenger ikke å kjøre'n langt oppi ho eller. Finnes en mellomting. Eller noe. Edit: Så ikke at tråden var gammel. Endret 3. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Psj, jeg har sagt det før og sier det igjen. Go for it! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Tror det er best å la være. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 så at noen nevnte at det var imot de kristne normer, det er faktisk bare i det nye testamentet slikt blir settt på som en synd, i det gamle testamentet var det ikke uvanlig i det hele tatt... Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kjør på, har selv ei kusine eg synst er ekstremt deilig, if you kno what I mean... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Haha, dette forumet er fyllt med en god del syke folk. Tenk på at det er barnet til broren/søsteren til faren/moren din. Det er nesten som en søster. Bare tanken gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Dette var en unødvendig bump. Stenges. reaksjoner tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg