ukjentbrukergitt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 har lyst på en sync kabel til min d80 så jeg slipper å bruke den innebygde blitsen hver gang jeg skal bruke remote. Finns det? en adapter til å putte i blits skoen eller noe sånt? Lenke til kommentar
Pim Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nikon har 2 sync-kabler til å sette i blitz-skoen: SC-28 TTL og SC-29 TTL (ca. 800,- / 1300,- ). SC-29 har i tillegg innebygget hjelpelys i koblingen som settes i blitz-skoen. PIMPIM Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 strålende! takk Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) PS: http://www.falshzebra.com Nikon AS-15 og en screwlock PC cord. Robust, enkelt og rimelig. Godt alternativ hvis du ikke trenger TTL. Vurder også en brukt Nikon SC-17 hvis du trenger automatikk-mølet. Pure quality, men mye billigere enn de nye greiene. Endret 6. desember 2008 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå