Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Jenter - en mangelvare på forumet?

Filosof

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme diskusjon har vært oppe på et annet forum jeg er på, hvor majoriteten er kvinner. "Kan det være fordi menn ikke liker å diskutere og pjatte?" ble det spurt der.

Det er vel egentlig ganske tydelig at det er pga forskjellig interesse for emnene som diskuteres. Det er vel derfor det blir flere og flere jenter her inne også. Fordi det har glidd stille og rolig over fra hw-forumet, til diskusjon.no

Begynner å bli en stund siden jeg så deg darkness, hvilket forum er det hvor det ble sagt?

Jeg kan også være enig i at jenter ikke er hyllevare her på forumet. Er mer bestilllingsvare ;)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Synes det er dumt at forumet til tider føles oversvømt at fjortisser med dårlig stavekontroll, dårlige emnetitler og følelsene bært utenpå kroppen med null tanke på at det som skrives blir offentlig publisert.

Ekstra dumt er at jeg ikke ser nok jenter som har lyst på en ordentlig diskusjon.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det som verre er(synes jeg) er når en ny jente-bruker kommer inn,og alle småtasser flokker rundt henne.

Forumsjenter er som blod i en haitank.

Lenke til kommentar

Blir alltid litt futt her når det er ei ny jente som regger seg. Er forsåvidt greit det, bare det roer seg etterhvert. Blir det for ille så kan man jo bare si ifra til en mod.

Heller litt mas og kjas enn at det er helt stille her. Har noen få jenter fra dette forumet her på msn, men det er jo fordi jeg liker å ha noen å snakke med på msn når jeg har tid til det.

Er jo en del gutter fra forumet jeg har der også, som er smått femi, sånn som fredrik for eksempel.

Men det er bare kos. :)

Lenke til kommentar
Samme diskusjon har vært oppe på et annet forum jeg er på, hvor majoriteten er kvinner. "Kan det være fordi menn ikke liker å diskutere og pjatte?" ble det spurt der.

Det er vel egentlig ganske tydelig at det er pga forskjellig interesse for emnene som diskuteres. Det er vel derfor det blir flere og flere jenter her inne også. Fordi det har glidd stille og rolig over fra hw-forumet, til diskusjon.no

Begynner å bli en stund siden jeg så deg darkness, hvilket forum er det hvor det ble sagt?

Jeg kan også være enig i at jenter ikke er hyllevare her på forumet. Er mer bestilllingsvare ;)

tettinntil.no

Lenke til kommentar
Vist dere vil ha jenter på forumet, slutt å si at de bare snakker om sminke og klær, og at de bare krangler og ikke klarer å diskutere saklig. Kall oss også for jenter, ikke ting som smårips ol x)

Pfft, bare la dem runke til nelfsa (night elf) sine sammen mens de prater om hvor ufattelig teite vi er :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...