Notatblokk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tror nok det er fler jenter her enn man kanskje skulle tro. Er hvertfall en del jeg plutselig har forstått at er jenter, som jeg har trodd lenge at er gutter Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Har du forstått hva jeg er da? Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nja. Det er kanskje ikke stedet hvor det er flest jentevennlige diskusjoner. Haha. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Nja. Det er kanskje ikke stedet hvor det er flest jentevennlige diskusjoner. Haha. Hva er "jentevennlige diskusjoner" om jeg tør spørre da? Sminke, klær, mote, slanking og søte gutter? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg er full i gang med å verve flere jenter til forumet, ved hjelp av MSN =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Flink, husk og fortell dem at det er obligatorisk å poste i rpp også Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) ... i miniatyr klær. Endret 10. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg synes ikke at sminke er så fryktelig spennende å diskutere. Hester liker jeg ikke, og hotte gutter kan man prate om i "perfekt kropp"-tråden i seksualitetdelen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva slags klær de har på seg er da ikke relevant Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nja. Det er kanskje ikke stedet hvor det er flest jentevennlige diskusjoner. Haha. Hva er "jentevennlige diskusjoner" om jeg tør spørre da? Sminke, klær, mote, slanking og søte gutter? Ja, det er ikke dårlig det? Tenker bare på at det er en god del mindre av det enn spill, bil, båt, sport, elektronikk etc..."typiske" gutteting, da. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 La meg rette opp det:Jenter forstår tydeligvis ikke min sans for humor. Tenk! Good one, good one. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dere jenter kan stikke vekk slik at gutta kan ha en ekte pølsefest! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Gutter er kjedelige å kose på, ergo, nei til pølsefesten. Få hit mer jenter! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Som sagt så finnes det mange andre forum med en større andel jenter om du føler deg ubekvem i pølsefesten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jenter er fint å ha, og den jeg trodde lenge var gutt men er jente var Tard. Ble regelrett overasket da jeg fant det ut. Men den største kjerringa på diskusjon uten å henge denne personen så utrolig mye ut er Schnell. Though, tror det er en gutt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hold dere til emnet, folkens. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Gutter er kjedelige å kose på, ergo, nei til pølsefesten.Få hit mer jenter! Jeg synes gutter er gøy å kose på Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja, spesiellt penisen. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg foretrekker (en) jente® i virkeligheten, så om det er jenter på diskusjon.no, er for meg urelevant. Når det kommer til kosing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå