Kea Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Huff, det er trist å lese hva dere gutter egentlig tror om oss... For min del kunne det godt vært flere jenter her inne =) det er alt for mange mannssjåvinister her inne, kunne trengt et par mer jenter til å jekke dem ned litt Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Dere jenter som savner flere av samme kjønn kan jo alltids verve noen flere...?! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg veit ikke om jeg er så keen på flere jenter, faktisk. Jo flere jenter som kommer, jo større sjanse for drama. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Er ikke så alle verst med usakligheter og drama i debattene nå heller. Endret 7. desember 2008 av roberteh Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er ikke så alle verst med usakligheter og drama i debattene nå heller. Hehe, da skulle du sett på kvinneguiden.no. Hoho Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Da trenger vi kanskje ikke noe mer? Dessuten er det jo faktisk en del jenter her. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg vil gjette at jentene utgjør kanskje 30-35% av forumet... kanskje noen som gidder å komme opp med litt statistikker? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tror nok ikke det er noen skikkelige statistikker på akkurat det. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg vil gjette at jentene utgjør kanskje 30-35% av forumet... kanskje noen som gidder å komme opp med litt statistikker? Mener å huske at det var 5%. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Lite jenter her? Ta en tur innom donkr.com. Tror det stedet er teknisk ryddet for jenter. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tror nok ikke det er noen skikkelige statistikker på akkurat det. Nei, jeg mener, kanskje noen med mye tid kunne lage en statistikk eller noe... da kreves det en del research Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg veit ikke om jeg er så keen på flere jenter, faktisk. Jo flere jenter som kommer, jo større sjanse for drama. Amen. Om forumet hadde blitt overfylt med dumme "deiligst.no" jenter, hadde jeg funnet andre tidsfordriv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ja'a. Det er 160987 registrerte brukere. Ikke alle har valg seg kjønn, og ikke alle svarer på undersøkelser. Hva skal man gjøre da - sende PM til alle sammen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vi trenger ikke statistikk, det er ett stort overtall av gutter da tek-nettverket består mest av teknologi interresserte medlemmer. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Lite jenter her? Ta en tur innom donkr.com. Poker? @Blåbær, så jenter kan ikke være interessert i teknologi? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 @roberteh Jo det kan de, derfor er det endel jenter her. Men flertallet er gutter, og det vet du å. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 tror egentlig hele grunnen er at det er så mange usaklige innlegg og evner som ikke interesserer jentene så særlig. det finnes så mange skytsgravediskusjoner som deriblant jeg har laget som ikke er så relativt interessant får det motsatte kjønn, hadde vi hatt flere poster med...? kanskje hester? ville jeg ha veddet på at flere jenter ville ha diskutert dette evnet enn html programmering og skytespill. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg syntes det er greit med jenter. Mangfold er kjekt, men alikvel så byr det på mer problemer. Hylo trekker seg heller tilbake og hører på Pondus-rocken sin. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Lite jenter her? Ta en tur innom donkr.com. Poker? Pokerforum, bl.a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå