Hrodebert Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Vi har da vitterlig noen jener her. Men er litt deilig og slippe de også Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ta en tur på seksualitet. Det er der de hører til. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ta en tur på seksualitet. Det er der de hører til. Yuck fou. Jeg er sjeleglad det ikke er flere av oss her - hvordan skulle det endt hvis det florerte av 14 (eller 17 for den saks skyld) år gamle jenter her? Som med mote.no vil jeg tro, evigvarende krangler om hvem som har de fineste høyhælte skoene, den styggeste luggen og nedtelling til H&Ms katalogslipp i 2012. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja, er nok av andre forum der flertallet er kvinner om det er det det står på. Jeg meldte meg ikke inn her for å kunne snakke med flere kvinner. Og jeg tror ikke det var agendaen til de fleste andre brukere her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 marlboro!, tingen med mote.no, er at der er det ikke bare jentene som krangler over slikt Jeg er medlem der og merker meg ganske raskt at gutta krangler om mye av det samme Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det får verden til å virke.... liten. Eller noe. Som om det virkelig er verdens undergang av det har blitt hull i sokkene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja, jeg vet. Minner meg litt for mye om kidsa som gikk førsteallmenn da jeg gikk påbygg, søss og klassen hennes, som brukte en boks hårspray om dagen, noen centi sparkel (les: Foundation) og alt for mye krigsmaling (les: generell sminke) Og det gjaldt både guttene og jentene, selv om guttene roa ned på krigsmalinga og heller brukte gummistrekk rundt buksebeina og sokker over nedre del av buksa. Ah, de var (og er så vidt jeg vet) ikke av de smarteste her i verden når det kommer til ting som du ikke lærer på skolen Vel, de fleste er ikke så smarte på skolen heller når jeg tenker meg om. Kjøpe seg Mac til flere tusen fordi den ser pen ut og så ringe meg og mase om at de ikke får til vanlige windowsprogammer og at filtypene har rare navn. Ja ja Jeg er evig glad de ikke er å finne her. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ah.. *grøss* Og tenk hvordan RPP hadde sett ut. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvis man vil prate med jenter så er det mange forum for det, biip, blink, nettby osv, Nei, jeg klarer meg godt med de få jentene vi har her, kvalitet fremfor kvantitet. Ja jenter, det var et kompliment til dere som er her. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg ville ikke tatt guttene her inne særlig alvorlig. Ikke i OT-baren heller forøvrig. Det er litt som...en dårlig kopi av /b/ som ikke lykkes helt. Å herre Jeremias! Verste bsekrivelsen noen sinne. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Samme diskusjon har vært oppe på et annet forum jeg er på, hvor majoriteten er kvinner. "Kan det være fordi menn ikke liker å diskutere og pjatte?" ble det spurt der. Det er vel egentlig ganske tydelig at det er pga forskjellig interesse for emnene som diskuteres. Det er vel derfor det blir flere og flere jenter her inne også. Fordi det har glidd stille og rolig over fra hw-forumet, til diskusjon.no Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ikke alltid like lett og vite hvem du faktisk har en samtale med heller. Noen brukere jeg selv har trodd var jenter som har vist seg og være gutter Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg tror kanskje også at noen av de andre forumene har litt å si. Altså, hvor mange jenter har en stor interesse for; Bedrift - IKT, Bil, båt og motor, Data/Hardware, (Jobb og utdanning), Mobil og PDA? Det er også en ting jeg ikke skjønner. Siden det fra før snakkes så utrolig mye drit på forumet generelt, hvorfor er det ikke flere jenter her da? Eller kanskje det rett og slett er flere jenter her enn vi tror? Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg tror kanskje også at noen av de andre forumene har litt å si. Altså, hvor mange jenter har en stor interesse for; Bedrift - IKT, Bil, båt og motor, Data/Hardware, (Jobb og utdanning), Mobil og PDA? Det er også en ting jeg ikke skjønner. Siden det fra før snakkes så utrolig mye drit på forumet generelt, hvorfor er det ikke flere jenter her da? Eller kanskje det rett og slett er flere jenter her enn vi tror? Kanskje gutter har blitt altfor påvirket av likestillinghysteriet - og begynner å oppføre seg som kaklende jenter? Jenter begynner å ta stadig mer kontroll i det vestlige samfunnet. Snart har ikke menn stemmerett lenger Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er en ganske stor lettelse med tanke på alle de håpløst idiotiske jentene som finnes. Jeg er heldig som går allmen, hvor de fleste jenter er normale. Har faktisk tenkt en del på å starte en bruker her som jente, for å teste all oppmerksomheter man får av kåte nerder Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Chicks equals trouble. Uansett. Dude Looks Like A Lady - Aerosmith Chicks = Trouble - Mötley Crue Tenderness - Steppenwolf For Ladies Only - Steppenwolf Little Sister - Skid Row Det er så mange referanser til hvorfor kvinnfolk gjør oss skjelvene i knæra og samtidig får oss til å mislike de - sterkt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er en ganske stor lettelse med tanke på alle de håpløst idiotiske jentene som finnes. Jeg er heldig som går allmen, hvor de fleste jenter er normale. Har faktisk tenkt en del på å starte en bruker her som jente, for å teste all oppmerksomheter man får av kåte nerder Men da vil du jo risikere utstengelse på begge brukere, og det vil jo ikke være noe særlig, vil det vel? Jeg kan gå med på flere jenter om de stiller lettkledd, som de var ment til å gjøre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ikke alltid like lett og vite hvem du faktisk har en samtale med heller. Noen brukere jeg selv har trodd var jenter som har vist seg og være gutter Haha! Gått på en smell? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ingen smell, kanskje en liten bulk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå