Filosof Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dette innlegget er rettet til alle jentene på dette forumet! Når jeg skriver "alle" mener jeg selvfølgelig de ytterst få. Det kan i hvert fall virke slik - de mange gutteinnleggene og de få jenteinnleggene tatt i betraktning. Hvorfor i alle verden er det slik? Er det fordi innleggene stort sett omhandler "gutteting" Kan det være at fordi jenter interesserer seg mindre for å diskutere saker over med masse totalt fremmede over nettet? (Prater med kjente venniner i stedet?) Eller er det fordi det er mer "normalt" blant gutter? Det er jo ikke til å legge skjul på at det i større grad er akseptert at gutter drive med data. Og hvorfor er dette slik? Hva tror dere? ---------- Det er selvfølgelig en mulighet for at mange jenter velger å "forkle" seg som gutter - av forskjellige grunner. Men, allikevel er de fleste brukerne her gutter. Når jeg snakker om "gutteting" og lignende, er det heller ikke meningen å tre tradisjonelle kjønnsroller over folk. Jeg bare henviser til de generelle tendensene Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) De fleste jenter liker klær, sminke, mote bla.. Kanskje nok en grunn til at jeg er aldri her. Endret 5. desember 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Selv setter jeg pris på fraværet av jenter her. Da slipper vi lavmåls diskusjoner, dårlige vitser og krangler. Nei, takke meg til diskusjoner om de viktige tingene i livet – ost for eksempel. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg skulle ønske vi kunne få flere jenter her og dermed mer likestilling her på forumet. Det er de dagene jeg er lei av motorsager, olje, buljong og alt som hører oss menn til og bare vil sette meg ned foran datamaskinen, pakke meg inn i et pledd og drikke en kopp te mens jeg snakker om følelsene mine. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg synes at det begynner å florere av oss her. Det dukker stadig opp nye. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det er et tegn på at jenter gjennomsnittlig sett blir mer og mer geekete. Vet ikke om det er en trend vi gutter bør oppmuntre eller motarbeide. Og la oss for all del ikke starte noen ostedebatt her! Lenke til kommentar
laurell Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 De fleste jentene som søker seg til forum holder for det meste til hos kvinneguiden vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 De fleste jentene som søker seg til forum holder for det meste til hos kvinneguiden vil jeg tro.. Vi liker diskusjon.no bedre. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 det er godt hehe, alltid gøy med jenter, kan bli litt for mye drama må jeg si .. men men Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Så lenge de ikke er nude så er det ikke noe gøy med jenter her uansett Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det er jo helt naturlig at man ikke finner jenter på et dataforum. ..nei vent nå litt..!? Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jenter kan ikke diskutere fordi de ikke har penis. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jøss. Det var mye forakt mot kvinner i tråden her? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 heheh, rolig nå sailors .. Hva skulle vi gjort uten damer? Tør ikke tenke på det i engang.. hehe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Syns egentlig det er en del jenter her jeg Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jenter går ikke ann å diskutere med for de er av lavere intelligens. Nei men fra spøk til revolver ; Med antallet pre-pubertale gutter her inne hadde jeg glatt skygga banen om det var det det sto på. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jenter er domme. Tenk! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg er jente, og jeg er ikke dum! Og det er jo ikke bare data som blir diskutert her inne. Da hadde ikke jeg vært her, for ja, jeg innrømmer at jeg ikke har så mye peiling på data Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 La meg rette opp det: Jenter forstår tydeligvis ikke min sans for humor. Tenk! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg ville ikke tatt guttene her inne særlig alvorlig. Ikke i OT-baren heller forøvrig. Det er litt som...en dårlig kopi av /b/ som ikke lykkes helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå