Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Jenter - en mangelvare på forumet?

Filosof

Anbefalte innlegg

Dette innlegget er rettet til alle jentene på dette forumet!

Når jeg skriver "alle" mener jeg selvfølgelig de ytterst få. Det kan i hvert fall virke slik - de mange gutteinnleggene og de få jenteinnleggene tatt i betraktning. Hvorfor i alle verden er det slik?

Er det fordi innleggene stort sett omhandler "gutteting"

Kan det være at fordi jenter interesserer seg mindre for å diskutere saker over med masse totalt fremmede over nettet? (Prater med kjente venniner i stedet?)

Eller er det fordi det er mer "normalt" blant gutter? Det er jo ikke til å legge skjul på at det i større grad er akseptert at gutter drive med data. Og hvorfor er dette slik?

Hva tror dere? :)

----------

Det er selvfølgelig en mulighet for at mange jenter velger å "forkle" seg som gutter - av forskjellige grunner. Men, allikevel er de fleste brukerne her gutter.

Når jeg snakker om "gutteting" og lignende, er det heller ikke meningen å tre tradisjonelle kjønnsroller over folk. Jeg bare henviser til de generelle tendensene :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle ønske vi kunne få flere jenter her og dermed mer likestilling her på forumet. Det er de dagene jeg er lei av motorsager, olje, buljong og alt som hører oss menn til og bare vil sette meg ned foran datamaskinen, pakke meg inn i et pledd og drikke en kopp te mens jeg snakker om følelsene mine. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...