faaeri Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 La oss se om vi kan finne fram noe helgesnadder til julekalenderen i dag. Les mer Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Artig liten skrue denne Gorilla-greia Da var den nøtta besvart i allefall Kunne vært morsomt med en sån gorillapod, blir jo et større bruksområde hvis man har en sån en vil jeg mene. Er ikke alltid man er like stø på hånda, hvis man i det heletatt er det da. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dette hadde vært greit å ha! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dere har lagt inn et lurespørsmål denne gangen Lenke til kommentar
SuperWay Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hadde vært fint med en slik en ja. Har ikke hatt en skikkelig tripod på en stund nå heller. Så krysser fingrene jeg Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 altså når bærevekten er oppgitt forskjellig på de to produktene blir jeg forvirra.... er det den minste som teller?????? jeg svarte uansett det som FLM sier, hvis det viser seg at de likevell ikke kan magisk utvide gorillapod sin bærevekt så kan de reise dit peppern gror... Lenke til kommentar
arela Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Lurespørsmål trengs ikke, i går lurte jeg meg selv ved å trykke SEND enda jeg så jeg hadde feilet på noen bokstaver i et svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg