Simen1 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hva skal jeg velge som webkamera ? Jeg vil gjerne ha muligheten for å ta med kameraet også, derfor står valget stort sett mellom disse to: Mustek Gsmart mini 3 til 600kr og Logitech Pocket Digital Camera til 700kr Er det noen som har prøvd disse som Webcam? Please hjelp meg å finn ut dette! Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Mustek gSmart mini 2 fungerer fint som webkamera men trenger MYE lys. De bildene jeg har sett fra Logitech er av dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Jeg sjekket litt rundt og fant ut at Logitech pocket digital ikke kan brukes som webkamera. Videre fant jeg ut at mustek hadde fjernet ordet "Webcam" fra spesifikasjonene på gsmart 3. Er du _helt_ sikker på at det fungerer bra som webcam? Har du prøvd selv? og evt med hvilken webcam-programvare? Ellers så vurderer jeg nå et slikt: Logitech QuickCam Messenger som bare koster 322 kr [Oppdatering:] Nå har jeg bestillt den sistnevnte! Takk for hjelpen :smile: Lenke til kommentar
MP Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Logitech har de beste webcamene.Jeg har brukt mange forskjellige men Logitech skiller seg helt ut i fra mengden. Logitech QuickCam PRO 4000 er det beste,og de proffe velger denne. Logitech QuickCam Zoom er et dålig alternativ til de fleste,+ er at det har zoom. Logitech QuickCam Messenger er det som de fleste klarer seg med det er veldig bra og programvaren er super,Denne anbefaler jeg. Du får kameraene biligst på: www.komplett.no De har god suport og leverer raskt![/b][/url] Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Du får kameraene biligst på: www.komplett.no Som sagt, Logitech QuickCam Messenger er allerede bestillt. Komplett har heller langt i fra den laveste prisen. (faktisk 11. plass i følge Prisguiden) (Komplett's 350kr er faktisk hele 13% dyrere enn Mshop som selger de til 309kr. Bestillingen ble likevel fra MPX til 322kr fordi jeg skulle bestille en del andre varer derfra. Men takk for tipset i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå