sureup Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hey, Har kjøpt GTA IV på steam og skulle spille idag og var meget spent ettersom mange har hatt en del problemer... Spesielt siden jeg har Vista 64bit. Men det gikk så bra og fornøyd var jeg... Men så kommer den driten og spør om å logge inn og jeg innser at jeg må logge inn og lage sånn profil for å bare lagre i spillet?? Og så funker jo selvfølgelig ikke det. Har prøvd å logge på mange ganger, har fulgt alle de hjelpeguidene og deaktivert de andre internett portene etc, men jeg vet uansett den henter fra riktig port (står nr2 og det er nr2 jeg bruker..) MEN av en eller annen grunn så står det at den ikke har connection når jeg er ingame?? Internettet funker helt fint ellers(og samtidig som jeg kjører spillet), får logga på social club, på msn live etc. Men ikke games for windows live ingame... Så hva kan jeg gjøre? Og er det mulig å få lagra etc i spillet uten å måtte være connecta til internett? Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Har lignende problem selv, får ikke logget på Live i GTA, står bare å henger på laster profil. Du kan lage en offline profil til å lagre spillet med, men da får du ikke registrert achievements. Ikke at det er så veldig viktig heller Du lager en offline profil ved å velge å lage ny profil når du har startet GTA. Endret 5. desember 2008 av FBEN Lenke til kommentar
sureup Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Ah ok tusen takk fant det offline greienet nå! Men fortsatt hadde vært veldig kjekt å få det live skitet til å fungere Noen som har forslag? Endret 5. desember 2008 av sureup Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg fikk det til, er avansert så åposter i morra. må inn på windows registry greia... Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg fikk det til, er avansert så åposter i morra. må inn på windows registry greia... ok takk Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 okay, når du får error, sjekk nettverksinformasjonen. står det nei eller ingen (eller noe annet galt) på internett IPen må vi override ip porten. høyreklikk på min datamaskin; behandle.(åpne windows registry) kopierer resten fra microsoft her: "Warning: improperly editing your registry can cause problems with your system. Make sure you back up the Windows registry before editing it. For information about working with the registry, see the Knowledge Base article Windows registry information for advanced users. 1. Open your registry in the Windows registry editor. 2. Navigate to the following registry key: HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\Software\Microsoft\XLive 3. Add a new DWORD value. Enter LivePortOverride as the name and the new port number as the value. This value must be greater than 5000 and less than 65535." håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
Malme Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hadde samme problemet selv. Det fungerte første dagen når jeg hadde lagt det inn, men satte på automatisk innlogging på windows live ingame. Og neste gang jeg skulle logge på stod det bare logging in i en evighet helt til meldingen i vedlegget dukket opp. Jeg fikk det til å funke igjen ved å reinstallere GTA4. Nå funker alt som en drøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå