Blacki Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Grei extern disk fra Targa til en billig penge. 500 gb Extern, kabinett i børstet stål, ganske fin etter mitt syn. LItt stor kanskje(?) Er vifte på. Nettverks tilkobling Har seff skrudd opp for å se hvilken disk der er Er snakk om en IDE disk fra Western D. en Caviar disk produsert i 2007. ALt i alt et helt greit kjøp om man ikke gidder å sende etter HD på nette (så sparer man også en 100-lapp på frakt). 399,- for 500gb er jo bra det! Kan legge inn bilder om noen ønsker.. Håper dette var til nytte for noen Endret 5. desember 2008 av Blacki Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 500Gb modellen til WD er også de diskene som etter personlig erfaring og hva jeg har sett er de svakeste diskene hos WD, altså de som ryker mest. Personlig rekord så langt er 2-3 måneder, høyeste levetid jeg har hatt hittil er 1 år. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 ok, takk for innspill. Har forøvrig en WD av typen Caviar i en pc som står på verkstede mitt (og der er det _mye_ støv & dritt hele dagen). Rart nok så har den faktisk fungert fint i ca 2 år nå! MEn er vel sikkert en grunn til at REMA har kjøpt disse fra levrandør til meget lav pris.. Kabinette til disken var nå uannsett så bra/pent at det kan man jo bruke til andre disker også om WD skulle ryke. MEn veldig greit å ha i bakhode det du skriver her mtp. hva man velger å lagre på disken. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Kan ta med at jeg 'sprettet' opp en Lacie 500gb disk også i dag! (den kostet 599,- oss elprice, men uten nettverks mulighter). Her lå det en Seagate SATA disk. Ikke noe vifte heller (kankje like greit..) i denne "kassa" av et kabinett; svart sak som ikke var så pen i mine øyner. Endret 6. desember 2008 av Blacki Lenke til kommentar
dmx Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 kan du legge ut et bilde av kabinettet ? takk. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) kan du legge ut et bilde av kabinettet ? takk. Legger ut bildene jeg tok senere (imorgen), kamera er til lading. MEn link til bilde/info om targa greiene her: http://www.targa.co.uk/index.jsp?SID=0&...T=2&PTUBE=2 Og bilde av slik det ser ut: Verdt å merke seg at det er børstet stål og ikke noe billig plastikk mikk-makk! (selv om det ikke kommer så mye frem på bilde kanskje..) (link bilde er hentet fra: http://www.targa.co.uk/pages/produkte/prod...ie.jsp?PROD=412 Ser at de produktene til targa er linket opp mot butikken Lidl. DEn rema butikken jeg kjøpte den på var tidligere Lidl, så det er mulig dte kun er disse Rema butikkene som har et slikt utvalg av ikke mat-varer. (har ikke sett det på andre "vanlige" rema sjapper som jeg ¨vanker¨ på... Edit: Og så kan jeg jo linke Lacie disken fra elprice også i samme sleng: ( http://www.lacie.com/products/product.htm?pid=11050 ) Endret 6. desember 2008 av Blacki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå