kosara21 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ight! Nå har jeg sittet så og si hele kvelden, prøvd å fikse en server for meg og to kompiser. Jeg får opprettet serveren, kommet inn selv - men de to andre klarer ikke å joine. Dette har vel noe med ruteren min å gjøre? Legger ved noen screenies, og håper på at noen kan fortelle meg hva jeg skal skrive inn på de forskjellige stedene - og hva jeg skal fylle inn! Håper på svar, asap. Mvh. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Et og annet... Hadde samme problemet selv engang. Endte opp med at jeg ga opp... Lenke til kommentar
kosara21 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Får samme trist slutt hvis jeg ikke får hjelp! xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Portforward.com Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Du har ikkje eit modem med innebygd router eller liknande kopla før routeren ? Då må kanskje opne portar i modemet i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå