Gå til innhold

Er CI enheter universale eller må vi ha en DVB mottaker fra samme produsent ?

The Ghost

Anbefalte innlegg

Hei.

Snakket med canal Digital for noen dager siden og de har ingen andre løsninger enn HD dekoder og PVR, ingen som jeg kan koble til PC, spurte til og med om de kunne skaffe meg en løsning med CI modul, CAM og DVB-C utstyr, men da viste knapt han jeg snakka meg hva jeg snakka om, så DÅRLIG av canal digital !!!

Det jeg da lurer på er om jeg kan kjøpe denne CI-moduleneller denne og bruke de med hvilken som helst produsents DVB-C tuner ?

På Hauppauge sin står det på komplett at den kun er for Hauppauge tunere, men finner den ikke på Hauppauge sine sider.

TerraTec sin står det ikke direkte at den kun er for TerraTec produkter, men det antydes på hjemmesiden dems.

Har også en USB DVB-T tuner jeg gjerne skulle brukt den sammen med også da jeg er på farta.

Har også tenk på denne, men blir litt vansklig å bruke med laptopen :p, den er også litt dyr.

Vet dere om Canal Digital har et kort som jeg kan bruke både på DVB-C og DVB-T ?

Blir dumt å betale masse for å abonere på samme kanaler både på DVB-C og DVB-T når DVB-T sjeldent blir brukt.

Har nå digital cabelTV fra kanal digital med mange kanaler og noen HD kanaler.

Takk, takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...