Dott^ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hei har tenkt jeg skal gå til innkjøp av litt bokseutstyr. Har klart for meg hva jeg skal handle, men vet ikke om det er bra. Boksesekk: Abilica Boksesekk Flexi. 700,00 kr Går det ann å bruke den til å sparke på? Slaghansker: Abilica Slaghansker 400,00 kr Boksebandasje: Abilica Boksebandasje, bomull 60,00 kr Oppheng til boksesekk: Takoppheng for beksesekk 150,00 kr Sum: 1310 Er dette bra utstyr av kvalitet?Skal bruke det til å trene slag og spark. Det var det. Alt dette finner du på adressen under. Det går desverre ikke ann å finne link, da alt er http://abilica.no/ Men alt av utstyr hadde jeg tenkt å bestille derifra hos min lokale sportsbutikk. Takker på forhånd for all hjelp EDIT: JEg er forresten 180 høy og veier 97Kg. Endret 5. desember 2008 av Dott^ Lenke til kommentar
joggerogjogger Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 HELP?? Heisann! Dette er et litt sent svar, men det er lansert en ny nettbutikk som selger Abilica bokseutstyr. Du kan sjekke den her: www.abilicaonline.no Det er i hvertfall lettere å linke til produktene om du ønsker å få noen vurderinger. Det er kun kr 100,- i frakt, uansett ordrestørrelse. Kjøper du litt tyngre ting som boksesekker eller treningsapparater kan du spare my i forhold til andre nettbutikker jeg har sjekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå