museflettene Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Den vannvittige nerde-filmen WarGames går på tv3 nå (12.20- 14.25) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hvorfor lager du eget topic for bare det? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hvorfor lager du eget topic for bare det? han kunne sagt det i so2 f.eks Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Neeii!!! Nettopp stått opp.. Men det blir nedlastingsobjekt nr 1! Kongefilm! Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Den handler om en fyr som "hacker" seg inn på en PC, og så spiller de et strategi-krigsspill. Men det han fyren ikke vet, er at den maskinen simulerer virkelig krig, slik at myndighetene ser fiender på radaren sin og sånt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hehe ja og etter å ha sett filmen på 80-tallet var det nok tusenvis av fjortiser som kjøpte datamaskiner for å bli kule hackere. Så fant de ut at de faktisk må lese tusenvis av sider med dokumentasjon og sette seg inn i tung programkoding, og da orka de ikke mer. De kunne visst ikke bare trykke på "hack"-knappen og taste noen koder så surfa de på CIA sine nettverk likevel! Mye likt 70% av dem som installerer linux på hjemmepc'n sin nå for tida. "Uuu vil kunne bruke sånne kewle script som kræsjer windows!!!1!Som jeg kan laste ned fra nettet!Win suxx0rxz" Minner meg om noe onkelen min sa engang for mange år siden. Han tror at siden jeg "driver med data" kan jeg gjøre hva som helst og er et geni. Det han ikke vet er at jeg stort sett spiller spill og skriver dumme poster i hw.no sitt forum istedet for l33t hacking Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Digger dårlige 80-talls filmer. Så faktisk den dere WarGames filmen hos en venn mens jeg installerte WinME for han. Det som nesten er den kuleste av alle effektene er jo det at det kommer pipelyder samtidig som skriften kommer. Fikk ikke med meg slutten da, installasjonen ble ferdig og jeg gikk. Hva skjedde egentlig? Ble han frikjent eller no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå