AzureDragon Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg prøver for tiden å finne ut av hva jeg vil bli, da jeg om noen måneder skal begynne å søke på evt universitet/høyskoleplass. Og jeg lurer på hva DU har bestemt deg for, eller om du ikke har bestemt deg men har lagt litt planer ang fremtiden. Hva vil folk? Selv har jeg vanskelig for å finne ut av det, alternativene er vel - lege(det gleder meg å kunne hjelpe folk, jeg tror jeg ville hatt stor glede av yrket) - studere på BI - få en ordentlig ballast innenfor økonomi, ledelse, personlig utvikling etc - starte kompaniskap og bygge en bedrift(har alltid vært en drøm, men jeg aner ikke på hvilket område) - ta et år hvor jeg bare jobber og lever( i en annen by, kanskje i England) og utvikler meg selv som person. for deretter å begynne på et studium Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ta en titt her: http://utdanning.no/yrker Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Eventuelt: www.jobbfeber.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå