dude80 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Deler filene via Windows Media Player, og får subtitles når jeg ser denne via Windows Media Player på PC, på Popcorn-boksen derimot er det ingen subtitles. Noen som vet hva dette er? Er det fordi jeg deler via Windows Media Player? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, støtter kun srt, smi, sub og ssa og de må ligge i samme katalog og ha samme filnavn som videofilen. Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 De ligger i samme katalog og har samme filnavn. Får opp subtitles når jeg ser filmen på PC i wma. Hva må jeg gjøre for å få dettte til på popcorn boksen? Ja, støtter kun srt, smi, sub og ssa og de må ligge i samme katalog og ha samme filnavn som videofilen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Setup>Preferences>Subtitle language må stå på hva som helst annet enn "none", om du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå