GeCcO Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 ja, renger med at den derre temp. måler'n på asus a7v333 kortet mitt er rimelig feil, sist jeg sjekka med en ekstern temp. måler hadde jeg 35-40, en XP2100 m/Swiftech MCX462+ og titan 120x120 (80cfm), den lille bruksanvisningen til swiftech sier at tempen aldri skal overstige 50 grader "what so ever", er temp. måleren virkelig så feil ?, hadde forresten samme temp. med den boxed vifta. Er asus måleren helt feil, eller er den eksterne feil?, mobo tempen ligger på ca 35 grader i følge bios'en, vet ikke om cpu tempen blir målt like under selve cpu'n synes jeg har lest det en plass, men hva blir egentlig riktig da Lenke til kommentar
Morphinytry Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Oppdater bios : http://www.asus.com.tw/support/download/se...ame=av33316.zip Dette er siste bios til Asus A7V333 Raid(hvis du ikke vil ha beta versjonen, selv er jeg ikke fornøyd med den ) Ellers er det ganske viktig å oppdatere Asus Proben, den som følger med viser ganske feil. Min viste også 70-75 grader med den gamle (den som følger med) Her er den nyeste: ftp://ftp2.asus.com.tw/pub/ASUS/misc/util.../probe22000.zip Lenke til kommentar
Orak Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 sjekk at du ikke har for mye kjølepasta på cpu :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå