syngates Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 På maidenkonserten i sommer annonsserte Avenged Sevenfold at de skulle tilbake til Norge i Februar. Noen som har hørt noe om når og hvor dette blir? Rock on! Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har ikke hørt noe og det er jeg glad for Neida.... Maiden er jo på ny turne nå, og stikker de innom Norge skal du ikke se bortifra at Sevenfold er med på lasset. 1 Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Maiden med samme band som ifjor som support band? Latterligt... Det skjer nok ikke.. Har ikke hørt noe om Avenged Sevenfold jeg heller og håper ei de kommer, for makan til dritt band skal man leite lenge etter.. 1 Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 for makan til dritt band skal man leite lenge etter.. Hehehe :!: Kunne ikke sagt det bedre. Håper Maiden anskaffer et skikkelig oppvarmingsband neste gang. Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Maiden er jo ikke på ny turne da -.- De er bare ikke ferdig med Somewhere back in time enda ^^ Lenke til kommentar
YHAP Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 for makan til dritt band skal man leite lenge etter.. Hehehe :!: Kunne ikke sagt det bedre. Håper Maiden anskaffer et skikkelig oppvarmingsband neste gang. Haha! Latterlig! Med tanke på bandets unge alder og korte "driftsperiode" er det et av verdens beste Metalband. Teknisk sett er alle medlemmene på øverste hylle, Matt er genial når det gjelder å skrive låter, og det har alltid råe soloer og gitarriff. Eneste negative er at sangene kan bli tidvis repetive, men dette er ikke noe stort problem. Hvorfor forandre på noe som fungerer? For ikke å nevne at de er sykt gode live, både det at shower bra og presterer bra. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Nettopp. Helt riktig. Jada. http://www.braingell.com/?p=1221 Så får du bare følge med fremover. Lenke til kommentar
Matsbk Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Sevenfold spiller mye mer teknisk musikk enn det Maiden gjør, så skjønner ikke hva dere prater om. har soloer, og riff som låter mye bedre en det maiden noen gang har podusert. så blir magisk med ny konsert med a7x den 24.11 Hilsen en stor Iron Maiden fan. 1 Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Sevenfold spiller mye mer teknisk musikk enn det Maiden gjør, så skjønner ikke hva dere prater om. har soloer, og riff som låter mye bedre en det maiden noen gang har podusert. så blir magisk med ny konsert med a7x den 24.11 Hilsen en stor Iron Maiden fan. Uffda. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Tja, noe tekniske og musikalske genistreker har de nok ikke, men de er nogså ferske, men gode. Standard riff og standard soloer som jeg har hørt fra ganske så mange forskjellige band. MEN! De er gode. M Shadows har en stemme som jeg forguder og gleder meg skikkelig til å oppleve dem enda engang på konsert! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Siden tråden er om de spiller igjen i Norge, så gjør de det i høst. Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 ... og den skal jeg på Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 .. i Oslo Spektrum. Flyttet dit, Sentrum Scene ble for lite. Salkart finnes her: http://www.oslospektrum.no/avenged-sevenfold.4817486-133570.html Har sett de fire ganger, men aldri blitt noe veldig spesielt imponert selv om de er relativt gode. Litt repeterende låter og mangel på kreativitet hele veien gjennom.. likevel kan de få en fin fremtid, for potensialet er der! Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Var heller ikke så imponert over dem når de varmet opp for Maiden på Valle Hovin. Men nå som min favoritt musikker har blitt med i bandet på heltid, så blir det å følge bedre med dem. Det kan jo hende de blir mer kreative også, for det skorter det i hvertfall ikke på hos Mike Portnoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå