Bobbylove Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er det bare jeg som nesten aldri registrerer tekster i sanger? Det er sanger jeg har hørt sikkert hundre ganger uten å tenke noe særlig over teksten. Skal sies at jeg hører aldri på musikk for å høre på musikk, gjør altid not annet. vanskelig å forklare, men hvis noen andre har det likt tror jeg de skjenner seg igjen. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kan jo komme litt ann på hva slags sjanger du hører på. Er det Hip hop registrerer jeg tekstene mye lettere enn hvis det hadde vært Country. Hip Hop er det jeg desidert hører mest på så jeg oppfatter tekstene til de fleste sanger veldig lett. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nå er det ikke alle artister som er like lett og skjønne hva sier heller. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hører stort sett på Hip hop og punk. Punk så har jeg lett for å regisrere vers, og hip hop registrerer jeg lettere kule setninger som skiller seg ut. Ja, ofte når jeg faktisk prøver å skjønne hva dem sier så skjønner jeg ikke en dritt. (Kan vel legges til at jeg er veldig god til å forstå muntlig engelsk) Endret 5. desember 2008 av Bobbylove Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Her skal du få en nøtt. Khold - Blod Og Blek, hva sier de her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå