XuserX Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hei Jeg har tenkt å kjøpe denne harddisken http://www.elprice.no/data/ekstern-harddis...b-dns-313-320gb Lurer på om den kan påvirke linjen min om jeg ser film direkte fra disken? Jeg har nextgentel med modem inteno og linksys wrt54gl. Hvilken router bør jeg koble til? skal jeg koble til direkte på nextgenlte routeren eller på linksys routeren? Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nope.. skulle ikke være no merkbar belastning hvis annen bruk av nettet deres består i bare å surfe og sånt.. Surfing bruker minimalt av de 100/1000 Mbps du har.. Du bør koble den inn på den routeren som de andre maskinene er koblet til.. Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg har 3 pc, en linux server og ei iptelefon. Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Her hjemme er vi en større familie, og jeg sitter på alle filmene.. på harddisken.. og de andre ser filmer og serier jeg har over nettverket.. er ikke merkbart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå