Mona1234 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hjelp, hjelp, hjelp!!!! Vet ikke om jeg legger dette inn på rett plass.... Trenger hjelp til å finne et word-dokument som jeg har skrevet på i flere timer!!! Lurer på om jeg hentet dokumentet fra e-post og deretter bare har trykt "lagre". Vet jeg har gjort det før, og har mistet det pga det. Anyone??? Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Finner det ikke eller slettet det permanent? Her er et par programmer som henter tilbake slettede dokkumenter. Lenke til kommentar
Mona1234 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Nei, jeg har ikke trykt på noe som skal ha slettet det! Og lukker jeg det uten å lagre det, så får jeg spørsmål om å lagre. Troooor jeg har trykket bare "lagre" i stede for "lagre som". Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvis ikke det dukker opp når du søker på det er det nok mest sannsynelig slettet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 det legges i en temorær mappe. så lenge du har trykket Lagre vil du fille det igjen. jeg regner med du finner det på følgende sti (jeg sitter med Vista så får ikke dobbelsjekket stien til Xp): c:\Documents and settings\<brukernavn>\Lokale innstillinger\Temp\OLE69 jeg skal ikke banne 100% på at det siste stemmer men gjør slik at skjulte mapper blir vist litt og let. Lenke til kommentar
Mona1234 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Fant det!!!! Har visst lagret det i villa... Hadde litt småhetta her en stund, men nå er pulsen under kontroll igjen Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 start word og gå i fil lista og velg sist åpnede dokument, vanligvis vises de 4 siste åpnete dokumentene med mindre du har åpnet massevis av andre dokumenter i mellomtiden. Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Lag deg en rutine hvor du lagrer dokumenter til et sted du finner de igjen fra før du redigerer de. Lenke til kommentar
Mona1234 Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Lag deg en rutine hvor du lagrer dokumenter til et sted du finner de igjen fra før du redigerer de. Ja, har jo normalt en rutine på det, men det er ikke alltid at man klarer å følge sine egne rutiner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå