KKake Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Med moderne batterier skal den ikke trenge å lades til mer enn når batteriet er fulladet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 hvordan vet jeg at den er fullladet? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Telefonen sier i fra, eller så kan du bare sjekke batterimåleren, eller sjekke i instruksjonsboka for å finne ut hva ladetiden er. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 okei tusen takk. god jul ! jeg fikk innov8 skjønner du. det var det eneste jeg ønsket meg i år. er så vanskelig å sitte å se på at den lader seg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hehe, det skjønner jeg. God jul til deg også forresten Have fun med Innov8-en din, misunner deg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 hhehe. men du, vet du om man kan bruke den imens den lader seg bare man ikke trekker ut ledningen? fingrene mine greier ikke holde seg unna Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er nok helt trygt å bruke den mens man lader har hvertfall ikke opplevd problemer når jeg har gjort det på noen av mine mobiler. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 tusen takk. du reddet kvelden min igjen, god jul. nå setter jeg meg og driver med den resten av natten. snakkes! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Bare hyggelig å hjelpe ha en god julenatt og kos deg med Innov8-en Lenke til kommentar
RedDevils Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei er det flere som mangler Vidrekoblings menyen.. har lest i bruksanvisninga, men der den menyen skal være er den ikke!! Innsillinger-innstillinger-telefon- og der skal menyen være men den er borte har kun Anrop og Nettverk meny der! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 noen som vet hvordan man kan rast få fram den menyen med programmer som kjører. istedet for å måtte gå inn på meny - valg - vis åpne programmer. pleier ikke smarthphoner ha en egen knapp for det? eller går det an å sette det på i innstillinger eller noe? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg vet ikke hvordan det er på mobilen din, men på min n82 som i bunn og grunn kjører samme operativsystemet er det bare å holde menyknappen inne i et par sekunder så får du lista opp Lenke til kommentar
RedDevils Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sweet d funka og holde inne meny knappen Hei er det flere som mangler Vidrekoblings menyen.. har lest i bruksanvisninga, men der den menyen skal være er den ikke!! Innsillinger-innstillinger-telefon- og der skal menyen være men den er borte har kun Anrop og Nettverk meny der! Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Er det "vanlig" GPS-mottaker i denne, eller er det kun a-GPS? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Er det "vanlig" GPS-mottaker i denne, eller er det kun a-GPS? A-GPS er et tillegg til "vanlig" GPS, som forbedrer funksjonaliteten. Så svaret er: ja, det er en vanlig GPS-mottaker i enhver telefon som bruker A-GPS. Lenke til kommentar
BlingSingh Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 HEFTIG MOBIL det er en 6er Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Fikk mobilen idag, men det er en ting jeg lurer på. Oppe i høyre hjørne blinker det konstant et lite brev (Akkurat som meldinglogoen), noen som kan forklare hvorfor det står der og blinker? Endret 31. desember 2008 av IMG_123 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 har samme problemet selv. si ifra hvis du finner det ut Lenke til kommentar
Franco Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Denne har jeg virkelig lyst til å kjøpe, men det hadde vært fint om flere deler sine erfaringer om batterilevetid her. Det har vært mye diskusjon om batterilevetiden, men få som har skrevet sine erfaringer. Hvordan gikk det med den som ble levert tilbake pga. dårlig batteri? Endret 1. januar 2009 av Franco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg