abhoff Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja.. Jeg har et lite problem etter jeg byttet kabinett tidligere idag Byttet bare kabinett og ingen andre komponenter Ting jeg har prøvd sålangt: - Restartet CMOS - Byttet batteri - Byttet RAM - Byttet skjermkort Kommer fortsatt med samme feilen, kommer heller ikke skjermbilde. Står bare CMOS error på hovedkort LCDen. Som sagt har jeg heller ikke byttet noe Hovedkortet mitt, hvis det kommer til noen nytte: Asus Crosshair, nForce 590 SLI På forhånd takk Lenke til kommentar
creaT Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 kommer det pipe lyder fra hovedkorte, under dene feilen? Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Så på debug manualen til HK ditt, ikke mye å hente der: http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/socket...Table-Award.pdf Har du prøvd å flashe BIOS? Det du kan også gjøre er å koble ifra alt untatt det minimale du trenger for å starte og se om du får start. Får du det, så kan du så legge på en og en enhet og se hvor det stopper. Lenke til kommentar
abhoff Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Problem løst, takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå