HCG Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg vet jeg allerede har lagen en tåd om dette spillet men, det var bare for å annonsere. Her vil jeg at folk skal diskutere dette spillet. Release er ikke bestemt, men ganske sikker 2010. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skjønner ikke helt poenget med denne tråden? LBP 2? Har det i det hele tatt vært snakk om noe slikt? Har heller hørt snakk om at LBP slik den er i dag, vil få nye funksjoner og oppdateringer etter hva spillerene ønsker seg. Men jeg ser ikke bort fra at LBP vil ha rereleases med nye brett og slikt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Unødvendig post. Tydlig at trådstarter er ute etter post count. Anmoding om at tråden stenges og slettes. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er avataren hans Fiddy Cent med en assault rifle? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kan du slutte å lage tråder for alt mulig? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Stenges etter trådstarters ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg