Salemonsen_ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hei! Jeg har da en Hitachi Deskstar T7K500 som skal jobbe absolutt hele fuc*ings tiden! Dette er til å bli gal av, både mtp på støy og hdd "lag"! Har defragmentert og tatt "diskopprydding" noen andre forslag? PS: Har Windows Vista SP1 Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hva brukes maskinen til? Hva har du på disken? Om det er en disk som hele tiden aksesseres så vil den jobbe hele tiden. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Disken brukes ikke til noe akkurat nå, men bråker fortsatt, Jeg har noen filmer og noen spill på harddisken, men den har da aldri bråket noe av den grunn. Byttet S-ATA kabel, ble faktisk litt bedre så den gamle kabelen var noe bøyd og kanskje knekt, men tviler da på det kan vær bare dette. Får uansett en Raptor 150Gb 10k RPM's disk om et par uker, så da kan jeg mer eller mindre pensjonere denne disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå